29.04.2010

Dalan Shop Hediye Paketim..



Dalan Shop'tan sevgili Aslı Hanım Dalan markasının yeni ürünlerini denemem için bana göndermiş...D'olive kremi uzun süre önce denemiş ve ellerim üzerinde olumlu sonuçlar almıştım...Toz sabunu daha önce kullanma fırsatım olmamıştı,,narin çamaşırlar için idealmiş...



Paketin içinde elma-tarçın el sabunu ve sanırım en yeni ürünleri olan Dalan Defne sabunu da var...Sarılı olduğu kağıdı açar açmaz defne kokusu sardı heryeri:)) Saç ve vücut için kullanılıyormuş ama büyük olasılıkla vücudum için kullanmayı düşünüyorum...

Tekrar sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum Sevgili Aslı Hanım'a ve Dalan markasına...


2 yorum:

paşam41 dedi ki...

tebrikler güle güle kullan :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

çok teşekkür ederim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...