10.03.2011

Online Alışveriş:)


Online alışverişin en kötü yanı kargo sürelerinin haddinden fazla uzun sürmesi:))
Özellikle markafoni ve limango başta olmak üzere trendy alışveriş sitelerinin kargo teslim süreleri biraz daha kısa olsaydı keşke:(( Yaşlanıyoruz resmen paketlerimizi beklerken:)))




Markafoniden bu cici inci bilekliği aldım yanlış hatırlamıyorsam LookatMilano kampanyasından...




Limango'nun doğumgünümde verdiği10 tl lik hediye çekini kullanarak da bu vizon rengi babeti aldım:))
Gerçi satış görselindeki tonla elime ulaşan babetin renk tonu arasında oldukça fark var...Görselde camel gibi görünüyodu ama elime ulaşan renk tam da ihtiyacım olan vizon rengi:))




Kargo sürelerinin daha kısa olması dileğiyle:))
Hepimize bol cicili alışverişler...

2 yorum:

xcelis dedi ki...

ikiside çok cici güle güle kullan evet malesef çok uzun bende markafoniden bi t-shirt aldım 18 gün oldu nihayet dün verebilmişler kargoya

Olcay Turkuaz dedi ki...

xcelis; çok teşekkür ederim,,
sorma, biraz soğutuyo beni bu uzun kargo bekleyişleri online alışverişten,,ama beğendiğim birşey gördüğüm zaman alıveriyorum işte:))
umarım en kısa sürede eline ulaşır tişörtün:))

öptüm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...