30.06.2011

Gimora.com Alışverişi...


Gimora.com hesabımda bulunan hediye çeklerimle bu küpeleri satın aldım..Hazır çeklerin süresi dolmadan,,son kullanım tarihleri 30 Haziran yani bugündü:))



Bu küpeyi ilk gördüğüm zaman çok beğenmiştim ..Elime geçmesi biraz sorunlu oldu yalnız...İlk pazartesi günü sipariş verdim ertesi gün elime ulaştı..Fakat küpelerin tekleri ağırlık ve kalınlık bakımından birbirinden farklıydı...Neyse ki firmanın yakın ilgi ve yardımı sayesinde yeni ve birbiriyle denk küpelerime sahip oldum:))



Bu cici kelebek figürlü saat kolyem de bloğumda ağırlama fırsatı bulabildiğim sevgili Chiccy Aksesuar'ın hediyesi:))



3 yorum:

paşam41 dedi ki...

ayyy canım bayıldım gözümü alamadım çok şık aksesuarlar güle güle kullan güzel günlerde.nasılsın bu arada kayfin nasıl hayat nasıl gidiyor sevgilerimle öptüm.

Olcay Turkuaz dedi ki...

çok teşekkür ederim tatlım,
iyiyim,,sağol..

sen nasılsın?
neler yapıyosun,yoktun uzun süredir?

sevgiler..

paşam41 dedi ki...

yoğun çalışıyorum bende iyiyiim çok şükür oğlumuzun sünnet hazırlığı vardı onu halletik biraz daha rahatım şimdi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...