5.12.2011

Gabrini-'New Collection'



Gabrini yazın cıvıl cıvıl renklerinden oluşan kolleksiyonlarından sonra şimdi de kış renklerini barındıran yepyeni New Colllection serisini biz tüketicileri ilbuluşturuyor...














Kışın tırnakta koyu tonlardan vazgeçemeyenler için renkler harika...
Faworilerim bir sonraki postta ama özellikle koyu mor ve bordo&mürdüm tonlarına bayıldım.
Bir de çikolata kahverengileri var tabii:)


Kışın favori renklerinden oluşan New Collection serisi e-gabrini online satış sitesinde...


2 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

çok beğendim renklerini buralarda bulabilirsen alacağım e-gabriniye mail attım ama geri dönmediler bana:(

Olcay Turkuaz dedi ki...

yorumun için teşekkür ederim cemre..
seriyi beğenmene sevindin,,inşalllah istediğin renkleri deneme fırsatın olur..

öptüm..

sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...