20.12.2012

ABBA Saç Bakım Ürünleri...

Miramay Group bünyesinde yer alan ABBA  saç bakım ürünleriyle kısa bir süre önce tanışma fırsatım oldu.

ABBA ürünlerinin içerikleri doğal yollardan elde edilmiş bitkisel içerikler ve ürünler %100 Vegan olması sebebiyle de sentetik boya maddeleri , sülfat ve DEA içermiyor.
 Saçlarımda boya olmadığı için boyalı seriyi denemedim henüz...

 Ama ABBA nem serisi ürünlerinden; şampuan ve saç kreminden oldukça memnun kaldım.
Sadece içeriğinde bulunan yoğun yabani nane kokusu bile bu seriyi kullanmama yeter:)
 Kalın telli ve kuru saçlar için öneriliyor. Benim saçlarım çok ince telli ve yeteri kadar nemlidir çoğu zaman yine de kullanımdan sonra yağlanma vs.olumsuz bir etkisini görmedim. Saç kremi şampuana nazaran daha kolay köpürüyor.
İçeriğimde ayrıca sardunya ve yuca özleri,buğday ve soya proteini de yer alıyor.
    Özellikle kışın çabuk kuruyan saçların ihtiyacı karşılayacak bir seri olduğunu düşünüyorum. 
Ayrıca nane aroması da saç bakım ürünlerine gerçekten çok yakışmış:)


Şampuan: 250 ml 54 TL
Saç Kremi: 200 ml 64 TL.


Teşekkürler ABBA...

3 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

ABBA sağolsun bana da gönderdi ama henüz deneyemedim. İnce telli ve kuru olan saçlarıma faydası olacağını umuyorum.

Olcay Turkuaz dedi ki...

Evet,ince telli ve kuru saçlar için ideal bir seri gerçekten:)
Umarım memnun kalırsın:)

sevgiler

Adsız dedi ki...

banada hıc yaramıyor bu ara sampuanlar ısdemısdım bu sampuanı ama gelmedı ..:/
ıyı gunlerde kullan umarım ıse yarar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...