25.04.2013

Darphin-''Hydraskin Light''...


 ''Hydraskin Light''ın bloğa biraz geç uğradığını kabul ediyorum:) Ayrıca yakın zamanda Darphin'in yepyeni ürünleriyle tanıştım ve ''Hydraskin Light' özellikle kış aylarında sık kuruyan cilt yüzeyimin ihitiyacını büyük ölçüde karşılayan bir bakım ürünü olmuştu.

Rengi bana ilk salatalık kremlerini anımsatsa da içeriğinde sevdiğim başka bir yeşil olan kivi ekstreleri bulunuyor.
Yapısı ipek dokunuşu gibi mükemmel derecesinde hafif ve de cilt yüzeyinde yoğun bir nemlendirme sağlayan kıvamı sayesinde gün boyu ürünün nemlendirici etkisini cildinizde hissetmeniz ve gün içerisinde cilt yüzeyinde kuruluk yaşamamanız ürünün en öne çıkan artılarından.


Darphin Paris'in normal ve karma ciltler için geliştirilmiş nemlendirici bir bakım kremi olmasına rağmen; benim yağlıya dönük maksimum hassasiyetli cildime kızarıklık,yağlandırma,parlama, alerji vs. olumsuz etkilerini göstermeyen, hassas ciltler için de çok uygun olduğunu düşündüğüm bu kremi Hydraskin Intensive Skin Hydrating Serum'la birlikte kullanım tavsiye edilir:)



*Teşekkürler Darphin Türkiye...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Benim de hassas ve kuru bir cildim var ve bu ürünü hiç görmemiştim, denenebilir :))

Olcay Turkuaz dedi ki...

Kuru cildin ihtiyacı olan nemi karşılayacak yapıda bir ürün evet:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...