11.11.2013

Flormar-'Passionate Dots Lipstick'


Flormar'ın yepyeni koleksiyonu Passionate Dots'tan elime ulaşan paketi oldukça beğenmiştim:) Özellikle rujun ve ojelerin rengi bu beğeninin ana nedenidir:) 
Koleksiyondan tanışma fırsatı yakaladığım ilk ürün lipstick, kullanmaya başlar başlamaz daha çok sevdim zaten ilk incelemede şu ara sahip olmak istediğim bir bordo renk rujun en güzel tonuna sahip olmasıyla benden geçer not almıştı:)


Koyu renk rujların mat olmasının dışında bir alternatifi yok benim için:) 

Koyu renk rujlarda taşırma problemini fazlasıyla yaşadığımdan daha kusursuz bir görünüm elde etmek için ürünü dudak fırçasıyla uyguladım, miktarını ve renk ayarını yapmak için de bu yöntem daha iyi benim için.Stick şeklinde uyguladığınız zaman daha koyu bir renk veriyor ürün.


Ürünü uygularken dudaklarım kuru bir yapıdaydı , fotolardan da anlaşılır dudak yüzeyindeki kuruluk, kış aylarının dudaklarıma hiç es geçmediği bir durum bu. 
Ürün bir renkli nemlendirici görevi görecek değil tabi ki ama kuru dudakta da görünümü denediğim diğer lipsiticklere göre hiç de fena değil:) 


Teşekkürler Flormar Türkiye...

8 yorum:

Mavi Ojeli Kız dedi ki...

O ruj ne kadar yakışmış!!! <3 <3

Mavi Ojeli Kız dedi ki...

O ruj ne kadar yakışmış sana!!! <3 <3 En kısa zamanda canlı da görmek istiyorum!!!

Olcay Turkuaz dedi ki...

Ehehhehe,teşekkür ederim tatlım:) Çok beğendim rengini:)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Ayrıyetten, söz bir sonraki görüşmemizde canlı görüceksin:)) Muck:)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Rujun rengi ne güzelmiş öyle.Güle güle kullanın :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Çok teşekkür ederim:))

sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Rujun çok hoş bir rengi var ve tenine de yakışmış güle güle kullan:)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Çok teşekkür ederim:)
Evet severek kullanacağım bir ruj kesinlikle:)

sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...