21.01.2015

Maybelline Color Show 349 Power Red Oje.


Bloğa oje görselleri uzun süredir uğramıyordu:) Yaz başında tanışmış olduğum  Maybelline Color Show  oje serisinden rengini çok beğendiğim 349 Power Red- mercan kırmızısını, altın partiküller içeren ojeyle uyguladım tırnaklarıma. 
Fırçası çok ince olmadığı için oldukça rahat sürülebiliyor tırnak yüzeyine, ayrıca yapısında hiç sim barındırmadığı için bu ojeyi bi kat daha çok beğenmiş olabilirim, kırmızı oje dediğin sek olmalı:) 





Kış aylarına daha bir yakıştığını düşündüğüm bu rengi iki kat uyguladım, altın partiküller içeren ojeye ise bayılıyorum,her renk ojeye çok iyi uyum sağlıyor:) 


Ayrıca dokusunu çok beğendim,tırnak yüzeyine eşit dağılıyor, yoğun sürülse dahi kenarlarda birikme yapmıyor,  kuruma hızı da serinin diğer renklerine nazaran daha yüksek geldi bana.






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...