9.12.2009

Aymod Ayakkabı Fuarı


Aymod 42. Uluslararsı Ayakkabı Moda Fuarı 10-13 Aralık 2009 tarihleri arasında CNR Expo İstanbul’da ayakkabı meraklılarını bekliyor. Fuarda erkek, kadın, çocuk ve spor ayakkabılarının yanı sıra çanta ve saraciye ürünlerinin sergilenecekmiş . Avrupanın 3. Türkiye’nin en büyük ayakkabı moda fuarı olan AYMOD, sektör temsilcilerini ve zevk sahibi tüketicilerini yerli ve yabancı tasarımcıların yeni modellerini görmeye bekliyor. Ayakkabı tutkunlarına itinayla duyurulur!


YER: Cnr Expo Center Yeşilköy
ADRES: Atatürk Havalimanı Karşısı D.T.M. Pk.34830Yeşilköy/Bakırköy

5 yorum:

Dominika dedi ki...

yeşilköy bana göre dünyanın öbür ucu.. gitsem kesin kaybolurum :))
bir gün toplaşıp gideriz olma mı :))
bakırköy bi ucuzmuş bi ucuzmuş sorm :))

Olcay Turkuaz dedi ki...

işte canım, senin oralar da bana dünyanın öbür ucu:D:D yok kaybolmazsın yaw,,tabii ki olur sen gel hele bi buralara:D:D bakırköy de pek ucuz bişey yok ki canım, outler de artık köşe bucak yerlerde, öle merkezi yerlerde değil maleseff,,ama sen gel bakırköye gezeriz capacity falanto..

Stil Direktoru dedi ki...

Ben bakmasam daha iyi canım utanıyorum artık 100den fazla ayakkabım var onları satayım daha iyi almak yerine

Stil Direktoru dedi ki...

Bu arada yorumlara gir ayarlardan pop up sayfa olanı seç o zaman bizler daha kolay yorum yazarız, seninkisi aşağı katıklaştırılmış olan ok :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

uuu maşallah demeli 100den fazla ayakkabıya,,ama yine de dayanamaz ,alıyorsundur bence,heheh
bu arada dediğini yaptım edacım, çok sağol, sende olmasan halim yaman:D:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...