26.03.2012

Kozmoda.com Alışverişi:)


 

Kozmoda.com sitesinden ilk siparişim nihayet bugün elime ulaştı:) Nihayet diyorum çünkü çarşamba günü sipariş vermiştim..Ama sonra siteyi dikkatli inceleyince bu sürenin normal bir zamanlama olduğuna kanaat getirdim:) Nitekim eğer satın alacağınız ürünün ilgili sayfasında yanında 'Hızlı Gönderim' ibaresi var ise evet siparişiniz büyük ihtimal ertesi gün elinize ulaşabiliyor.Ama benim satın aldığım ürünlerin bir kısmında bu ibare yoktu (Pupa ürünlerinde) Bu nedenle sipariş süresi kısmi uzadı ama bugün çok beğendiğim Kozmoda.com paketime kavuştum:) 



Siparişiniz Kozmoda.com sitesine özel koruma bantlı şeffaf bir kılıfla size ulaşıyor.Eğer bu kılıfın koruma bandını açmazsanız ürünleri iade ya da değiştirme şansınız var.Fakat koruma bandı açıldıktan sonra siparişinizi oluşturan ürünleri iade ya da değişim hakkınız ortadan kalkıyor ne yazık ki...


Benim siparişimin içeriği:

-Pupa Luminys Baked Compact Allık / Wild Rose/7
-Pupa Natural Eyes Baked Göz Farı / 01 
Pupa Lip Perfection Splendor Ultra Parlak Lip Gloss / 7 
Flormar Tekli Mat Far / M05 
Flormar Lip Care Dudak Parlatıcısı Vanilya 
Flormar Nail Therapy Tırnak Şekillendirici 

 


Pupa ürünlerini çok sevdiğim için hazır sitede satışa sunulmuşken kaçırmak istemedim:) 


 
Pupa Luminys Baked Compact Allık / Wild Rose 



En sonunda aradığım açık renk şeftali tonlu Lip Gloss'u Kozmoda.com aracılığı ile bulduğum için çok sevindim:) 


Unutmadan Kozmoda.com sitesinden size özel harika bir kozmetik-güzellik seti kazanmak istiyorsanız burdan çekilişe dahil olabilirsiniz.





2 yorum:

. dedi ki...

güle güle kullan :)

http://fashionisable.blogspot.com/

http://fashionisable.blogspot.com/

Olcay Turkuaz dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...