17.05.2012

Cosmed Mutluluk Paketi:)


Cosmed'in özenle hazırlanmış bu paketi bloğuma gelen en güzel hediyelerden biri kesinlikle:)
Çoğunlukla gelen hediyeleri fotoğraflayıp ertesi gün blogda paylaşırım ama bu pakete dayanamadım:)






Bloğumdaki bir postta yer alan nacizane dileğim Cosmed'in mektubuna konu olup, bu şık paketle hayat buldu:)



Turkuaz kurabiyemi yemeye kıyamıcam sanırım,bloğuma nazar boncuğu olucak:)



Ürünlerini kullanmak için sabırsızlanıyorum:)



Bu özenle hazırlanmış hediye için Cosmed ekibine sonsuz teşekkür dileklerimi iletiyorum...

4 yorum:

berrin dedi ki...

senin adına çok sevindim iyi günler de kulllan.. sevgiler

Olcay Turkuaz dedi ki...

Çok teşekkür ederim Berrin:)

Benden de sevgiler:)

Jane dedi ki...

Hediyelerin hayırlı olsun canım. Şanslısın, keşke bize de böyle habersiz hediyeler gelse. :) Bu arada maskemi kullandım çok memnun oldum. Sonra da bir post hazırladım. Burada;
http://delikitap.blogspot.com/2012/05/yeni-hediyelerimmmm-hayata8.html

Olcay Turkuaz dedi ki...

Teşekkür ederim canım:)
Çok mutlu oldum maskeden memnun kalmana, postunu da okudum:)

Şansın daim olsun, bol hediyeli günler diliyorum sana da:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...