24.05.2012

Kozmotrend Alışverişi


Kozmotrend  kişisel bakımına özen gösterenler için yepyeni bir online alışveriş sitesi.
Sitede kişisel bakım ürünlerinden saç bakımına ; makyajdan parfüme kadar güzellik ve kozmetik adına bulabileceğiniz bir çok ürün ve marka orjinal ürün ve ISO 9001 kalite belgesi ile ve indirimli fiyatlarla tüketicilere sunuluyor.




Siparişinizdeki ürünler şeffaf bir poşetle elinize ulaşıyor. Bu poşeti açmadan siparişinizdeki ürünleri iade etme hakkına sahipsiniz.

Siparişimi Salı günü oluşturdum ve tam 24 tam saat sonra paketim elimdeydi.



Pastel'den
 53 nolu oje, 112 Show Eyeliner, ve Magic Gloss paketime eklediğim ürünler.
Magic Gloss'u dudağıma ilk sürüşte şeffaf bir görüntü verse de birkaç dakika sonra dudağımı pespembe yaptı ve uzun süre kalıcığı gitmedi, bayıldım:)


Sitede şu an ücretsiz kargo uygulaması devam ediyor ayrıca 50 TL ve üzeri makyaj, kişisel bakım ve saç bakım alışverişlerinizde kutunuzda benim kutumdan çıktığı gibi sürpriz hediye sizi bekliyor olucak:)


4 yorum:

Makyajlı Betty dedi ki...

Merhaba, size gelen sürpriz hediyenin ne olduğunu öğrenebilir miyim? Fotoğraflardan anlayamadım ve çok merak ettim :) ryhnakblt@hotmail.com

Olcay Turkuaz dedi ki...

Bana gelen hediye gül şeklindeki lif canım:)
İlk kolajda görebilirsin:)


sevgiler

Makyajlı Betty dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Rica ederim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...