26.09.2013

Dudak Bakım Ürünleri...


Sebamed LipStick: Performansıyla eksi puanı hak eden üründen başlayalım.Sanırım kendisini birkaç denemeden sonra bile kullanıma devam etseydim dudaklarımın bütün yüzeyi kabuk değiştirebilirdi.Bir dudak bakım ürününde ilk kez böylesi negatif bir etkiyle karşılaştım.İlk kullanımdan itibaren dudaklarımı hızlıca çatlatmaya ve kurutmaya başlayan bu ürüne ilk kullanım alerjisidir diyerek bir kaç kez daha şans verdim ama nafile, ürün benim dudaklarıma hiç mi hiç iyi gelmedi. Sonuç . kurumuş ve çatlamış dudak yüzeyi.

Blistex MedPlus: Bence Blistex serisinin en işe yarayanı bu ürün.Stick şeklinde olanı da var sanırım.Bu şekli daha hoşuma gidiyor, stick olanına nazaran pek hijyenik değil halbuki:) Sebamed hasarına uğramış dudaklarımı jet hızıyla nemlendirip, yumuşatmış ve çatlamış bölgeleri çok kısa sürede onarmıştır. Bence nemsiz dudak yüzeyi için en kısa sürede çözüm alınabilecek ürün kesinlikle bu. Ürün 5 ml'lik, bir çok kişi için uzun süre dayanabiliyor ama benim için pek değil.Çok sık kullanıyorum dudak bakım ürünlerini çünkü.İlk kullanımda içeriğindeki Menthol biraz aşırı gelmişti ama şimdi çok olağan, artık neredeyse hissetmiyorum bile.

Blistex Daily Conditioner:Bu dudak nemlendirisinden Med Plus kadar memnun kalmadığımı söyleyebilirim. Ürünün uçuculuğu çok fazla, med plus gibi daha uzun süreli yumuşalık ve nemlendirme görmedim bu üründe. Uyguladıktan çok kısa bir süre sonra dudağım nemsiz kalmaya ve acil bir dudak yumuşatıcısı arar hale geliyor.

 
Blistex Lip Brillance: Dudakları nemlendirme görevinin yanında renk vermesi için alınmış bir ürün. Performansı Med Plustan az Daily Conditioner'dan biraz fazla.


Argan Gül Dudak Kremi: Oldukça yoğun bir yapısı var, yapısı oldukça yumuşak, dudak yüzeyinde de hızlıca dağılıyor.Sahip olduğu Gül aroması ürünün en güzel yanı.Dudak nemlendirme görevini kafi derecede yerine getiriyor.




Melvita Apicosma Lipstick : Bu ürün elime ulaşır ulaşmaz çok ilgimi çekmişti, çünkü diğer dudak nemlendiricilerinden oldukça farklı bir  yapısı vardı.Pütürlü bir yüzey, dudak yüzeyine küçük bir peeling görevi görüyordu. Ama hayal kırıklığına uğratan gramajı oldu. 4,5 ml ama o kadar çabuk bitti ki. Ürün tamamen doğal bir içeriğe sahip,  yumuşak bir yapısı olmamasına rağmen performansı hiç fena değildi:)

2 yorum:

NarÇelen dedi ki...

sebamed fena değildi ama tadı çok kötü yahu! o tadı çekmeye değmez. turuncu olanı kullanıyorum şimdi. rengi çok tatlı da onun da etkisi ehh..

Olcay Turkuaz dedi ki...

Sebamed bana hiç iyi gelmedi nedense, daha da kullanmam:) Turuncu olanı bilmiyorum ama o da farklı etki göstermez gibi geliyo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...