20.12.2013

Mudo Yeni Yıl Etkinliği...


Çarşamba günü Nişantaşı Mudo mağazasında çok keyifli ,bol eğlenceli bir yeni yıl etkinliğine katıldık.
Rumiso tasarımcılarının tasarladığı Mudo hediye paketlerini masalarda ayrı kategorilere göre oluşturulmuş Mudo'nun birbirinden şık hediyeleriyle doldurduk ve yeni yıl konseptine uygun malzemelerle hediye paketlerimizi süsledik.








Bu Cupcake'leri o kadar çok beğendim ki:)


Hediyeler arasından seçip yapmakta ne çok kararsız kaldım:)









Paketlerimden biri, içinde çok cici bir müzik kutusu var:)



*Bu keyifli gün için Mudo'ya sonsuz teşekkürler:)*

2 yorum:

paşam41 dedi ki...

harikasınız canım çok güzel görünüyorsunuz mudo ürünlerinin hepsi güzel ama ben şamdan mum ve mum çeşitleri gözümü alamadım :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Teşekkür ederim canım. Evet,hediyeler o kadar şıktı ki zar zor seçim yaptım ve birçoğunda da aklm kaldı zaten:))

çok sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...