9.04.2014

Darphin Refreshing Tonik...


Tonik cilt bakım rutinim de uzun süredir bana eşlik etmediğinden Darphin Refreshing Toniği kullanmayı uzun bir müddet ertelemiştim. Birçoğuyla cildim pek iyi anlaşamamıştır çünkü.
Ama bu ürünü denemeye başladıktan sonra keşke ürünü cildim ile daha önce tanıştırsaymışım diye hayıflandım.
Sanırım kullandığım en ferahlatıcı tonik diyebilirim kendisi için.

Ürün alkol barındırmıyor. İçeriğinde incir ve muz ağacı çiçeği özü bulunuyor. 
Cildi temizledikten sonra pek tabi ki cildi nemlendirme görevine hazırlayan bu tonik, öncesinde cildi tazeleme ve ferahlatma görevini fazlasıyla yerine getiriyor.
Sadece bir kaç kullanımda bu etkileri cildinizde hissetmeniz kuvvetli muhtelemel:)




Fiyat: 63TL

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...