28.04.2014

Helix-D Yüz&Boyun Serumu


Helix-D'nin göz serumundan çokça memnun kalmam üzerine Helix-D Yüz&Boyun Serumunu da yaklaşık bir aylık bir süre önce cilt bakımıma dahil etmiştim.Göz serumunda paylaştığım olumlu etkileri Yüz&Boyun Serumunda kısa sürede gözlemledim.

Ürün o kadar kısa sürede emiliyor ki, ürünün uygulanma anı ile cilt tarafından emilim süresi arasında saniyeler var diyebilirim ve jel yapılı yüz bakım ürünleri benim cildim için çok daha uygunmuş. Kremsi yüz bakım ürünlerinde yaşadığım hiçbir problem bu ürünün kullanım süresi boyunca karşıma çıkmadı. Düşük emilim hızı, fazla nemin cilt yüzeyinde birikmesi, parlama, yağlı ciltlerde sıklıkla karşılaşılan alerjik reaksiyon tepkimeleri (sivilce vs.)
Göz serumunda ürünün ilk uygulanma süresinde kısa sürede ortadan kalkan hafif bir yapışkanlık hissi yaşamıştım, ama Helix-D Yüz&Boyun Serumunu da bu yapışkanlık durumu karşıma çıkmadı.



Yaklaşık 1 aylık bir kullanım sonucu gözlemlerim bir tabi ki tamamıyla pozitif yönde:
  Daha yumuşak ve aydınlık bir cilt yüzeyi ve üründen aldığı nemi gün boyu muhafaza eden bir cilt yapısı.



Gramajının göz bakım ürününden fazla olması çok iyi oldu bu açıdan:) Çok severek kullandığım ve bitmesini hiç istemediğim bir bakım ürünü oldu Helix-D Yüz&Boyun Serumu... 


Fiyatı:212 TL...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de böyle bir ürün arıyordum deneyeceğim teşekkürlerr

Olcay Turkuaz dedi ki...

Umarım aynı olumlu etkileri gözlemleme fırsatın olur:)

yorumun için teşekkürler
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...