13.03.2015

Bykush Onarıcı Ozon Kremi.


Bu yılın başında tanıştığım ve yaklaşık iki aydır kullanıma devam ettiğim Bykush Ozon Kremi, son zamanlarda ilgili probleme (akne izleri) yönelik olarak kullandığım ve kısmi de olsa olumlu sonuç aldığım cilt bakım ürünlerinden biri.

Öncelikle marka hakkında bilgi vermek gerekirse;doğanın mucizevi bitkilerinden elde edilen yağlarla birleştirilmesiyle elde edilen Bykush Ozone jellerinin formülü,  Bykush Güzellik Merkezine bağlı uzmanlar tarafından 3 yıllık Ar-Ge sonunda şekillendirilmiş. Bykush Ozone ürünleri Türkiye’de ilk defa problemler özelinde ozon jeli, kremi ve şampuanı üretmiş, Türkiye’nin önde gelen üniversite laboratuvarları tarafından test edilmiş. Baykush Ozone jeli üretim teknolojisi, ozon seviyesi ve kristalizasyon süresi ile ozon yağlarından farklı ve çok daha etkili. BykushOzone ürünleri medikal ozon ile özel olarak üretilmiş naturel zeytinyağından, yüksek teknolojiye sahip Likid-Gaz karışımı reaktörlerinde el değmeden üretilmiş. Kullanımı kolay, ozona dayanıklı, özel vakumlu şişelerle ambalajlanmıştır. 

 Markanın benim denemiş olduğum ilk ürünü Bykush Ozon Kremi ise; özel değerlere sahip naturel sızma zeytinyağının, uzun bir zaman diliminde medikal ozonla birleştirilerek doğal yolla kreme dönüştürülmesiyle elde ediliyor. İçeriğindeki ozon miktarı markanın diğer jel kıvamlı ürünlerden çok daha yüksek. Bu sebeple ciddi cilt problemlerinde onarıcı olarak kullanılabiliyormuş.Bunlar; açık yaralar, kesikler, tahrişler, cilt enfeksiyonları, şeker hastalığına bağlı kapanmayan tüm yaralar, ayak mantarı, nasırlar ve topuk çatlakları, akne, sivilce ve izleri, siyah noktalar, ameliyat, yara ve yanık izleri, yatak yaraları, hemoroit, et benleri, cilt ve güneş lekeleri gibi.
Tamamen doğal bir ürün ve hiçbir katkı maddesi içermiyor.


Öncelikle kullanımı pek de pratik bir ürün değil. Katı ve yoğun jel kıvamlı olması sebebiyle yapış yapış bir görüntü ve tabaka bırakabiliyor cilt üzerinde. Bu problemi olabildiğince aza indirmek için de ürünü cilde çok iyi yedirmek gerekiyor. Ve de kokusu ilk kullandığımda dayanılmaz gelmişti bana ama zamanla alıştım. Ozon'un çok keskin ve yayılan bir kokusu var. Ayrıca emilimi uzun sürüyor ve üzerine fondöten vb. ürünler uygulamak imkansız diyebilirim.Bu nedenlerden ötürü ürünü gündüz hiç kullanmadım. Sadece geceleri uyguladım, tüm yüzüme değil, kantaron yağı ile nemlendirdiğim cildimin sadece sorunlu bölgelerine.
Kullanım süresi boyunca yeni oluşan sivilce lekelerinin rengini kısmi de olsa açtığını gözlemleyebildim. Tabi ki bu probleme yönelik olarak satışa sunulan birçok ürün gibi cilt üzerinde yer etmiş eski sivilce izlerinden çok yeni oluşan sivilce izlerinde daha etkili bir ürün. Yaklaşık iki aylık bir kullanım sonucu bunu cildimde gözlemleyebildim bende. İlk haftalarda etkisini yok denecek kadar azdı.


Belirttiğim gibi ürünü sivilce izleri problemi için kullandım ve de kısmi de olsa olumlu sonuç almak yeterli oldu benim için. Ayrıca kullanım süresi boyunca da cildimin kızarıklık, yeni sivilce oluşumu vb. bir tepkime göstermediğini de belirtmek isterim.

30 ml, 130 TL.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...