9.04.2015

Smashbox Photo Finish Makyaj Bazı


Son dönemde günlük makyajımda yer alan ürünlerden biri Smashbox Photo Finish Makyaj  Bazı.


Baz; yağ, paraben ve parfüm içermiyor.
Cildin üzerini mat bir tabaka gibi örtüyor, gözeneklerden çok ince çizgileri daha iyi kapatıyor. Yağlıya dönük bir cildim olduğundan bazın parlamayı benim cildimde kısmi ve kısa süreli de olsa kontrol altına aldığını gözlemledim. Onun dışında kullanım süresi boyunca sivilcelenme oluşturmadı cildimde.
 Oldukça hafif, kokusuz ve yumuşak yapıya sahip bu bazı çok ince bir tabaka halinde uygulamanız yeterli.
Cilt yüzeyinde yağlı doku bırakmadan çok kısa sürede emilmesi, zaman kaybetmeden ten makyajını tamamlama imkanı  sunuyor.




Şeffaf ve jelimsi yapıya sahip Smashbox Photo Finish Makyaj  Bazı A ve E Vitamini, üzüm çekirdeği özü ve yeşil çay içeriyor.

Fiyatı; 91 TL.


Smashbox'da her cilt tip ve problemine yönelik makyaj bazı bulabilirsiniz. 
Markanın 9 farklı cilt tipine yönelik makyaj bazı bulunuyor. Benim yağlıya dönük cildime salisilik asit içeren ve yağ dengesini kontrol altına almayı amaçlayan More Than Primer'ın daha uygun olacağını düşünüyorum.

Smashbox ürünleri Douglas ve Sevil parfümerilerde bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...