29.12.2016

La Rose Des Sables Serum Tenseur Miracle-Anında Etkili Sıkılaştırıcı Serum


La Rose Des Sables markasına ait birkaç ürüne daha önce blogda yer vermiştim. Son denemiş olduğum ürünü ise cildi sıkılaştırarak, esnekliğini geri kazandırmaya yardımcı bir vücut bakım ürünü: Serum Tenseur Miracle-Anında Etkili Sıkılaştırıcı Serum.


Serum; Gotu Kola ve Herdemtaze bitkilerinin doğal aktif bileşenlerinden oluşuyor.Aynı zamanda yoğun düzeyde buğday proteinleri de içeriyor. 
Uygulama alanı ise oldukça geniş; kalçalar başta olmak üzere, karın, göğüs ve kollar dahil vücudun tamamına nazik hareketlerle masaj yapılarak uygulanıyor.

Ben ürünü uzun bir müddet kullandım ve etkilerini de bu süre zarfında gözlemleme fırsatım oldu.Öncelikle ürün oldukça sıvı-akışkan bir formüle sahip ve cilt tarafından çok kısa sürede emiliyor. Cilt yüzeyinde hissedilir bir gerginleştirici etkisi mevcut.Cildin elastikiyetini kaybetmiş bölgelerini hafif düzeyde de olsa gözle görülür bir toparlama, sıkılaştırma ve pürüzsüzleştirme etkisini gözlemledim.Çok hafif bir yapısı olduğundan cilt yüzeyinde herhangi bir ağırlık hissi yaratmıyor.
Cildi nemlendirme seviyesi oldukça iyi, ürünü kullanım süresi boyunca cildime ayrı bir nemlendirici ürün uygulama ihtiyacı hissetmedim. 😊


Pompalı yapısı ile pratik ve hijyenik bir kullanım olanağı sunan ürünün fiyatı ise; 150 ml, 165 TL.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...