25.08.2017

Deflin Defne Sabunu.


Deflin markası ile daha önce tanışmış , denemiş olduğum Defne Şampuanı ürününden oldukça memnun kalmıştım. Geçen süre zarfında markanın ürün skalasını genişlettiğini özellikle şampuan kategorisinde yeni ve birçok farklı saç problemine yönelik ürünleri piyasaya sürdüğünü gözlemledim. Bunun dışında markanın her ne kadar uzun süredir duşta tercihimi oluşturmasa da duş jelleri, sıvı sabunlar ve en çok ilgimi çeken doğal sabun kategorileri de yenilenmiş.
Benim bu yeni ürünler içerisinde ilk şans verdiğim ürün Defne aromalı sabun oldu.

Uzun süredir cilt-vücut bakımında farklı bir markanın defne-zeytinyağı aromalı saf doğal sabunlarını kullanıyorum. Deflin markasının defne aromalı sabununu da doğal ve katkısız olması açısından ilgimi çekti ve kendisine bir şans vermek istedim. Bilindiği üzere saf ve %100 defne yağı ile yapılan defne sabunlarının vücut üzerinde dinlendirici etkisi bulunuyor. Deflin defne sabununun da dinlendirici özelliğinin yanı sıra oldukça taze ve yumuşak bir yapısı var. Ciltte kullanım esnasında ve sonrasında hiçbir gerginlik hissi yaratmıyor, cildi nemlendirme seviyesini beğendim, kullanım süresi boyunca hassas cilt yapımda herhangi bir reaksiyonla karşılaşmadım. Cilt üzerinde ipeksi ve yumuşacık bir doku bırakan Deflin Defne Sabunu benden geçer not aldı.


Ürünleri incelemek isterseniz şu an yenilenme aşamasında olan, kısa süre sonra açılacak Deflin web sitesine göz gezdirebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...