14.09.2017

Atelier Rebul Aydınlatıcı Serum.


Bir süre önce deneyimlediğim Atelier Rebul Cilt Lekelerine Karşı Aydınlatıcı Serum, yeni haftanın blogdaki ilk konuğu.

Ürünün açıklama kısmında:''Cildi ton farklılıklarına karşı korumak üzere özel olarak hazırlanan formül, içeriğindeki özel aydınlatıcı bitki kompleksi ile cildin aydınlanmasına, cilt tonunun dengelenmesine, lekelerin görünümünün azalmasına yardımcı olur. Hyaluronik asit cilde nem vererek daha genç bir cilt görünümünü destekler. İçeriğindeki SPF 30 güneş koruma faktörü ile cildi güneşin hasarlarına karşı korur'' bilgisi yer alıyor.

Serum formundaki bakım ürünlerini çoğunlukla geceleri uyguluyorum, bu ürünü de sadece geceleri uyguladım. İki-üç damla tüm yüz için yeterli oluyor.
Yapısı; renksiz ve çok hafif jelimsi. Cilt üzerinde çok kısa sürede emiliyor.
Ürünü sivilce lekeleri için denemek istemiştim, bu alanda etkisini gözlemlemediğim bir ürün oldu. Cilt tonumda bir dengelenme veyahut leke görünümüm de bir azalma gözlemlemedim ne yazık ki. 😐
Cildi nemlendirme seviyesini ise düşük buldum, evet, kullanım süresi boyunca cilt yüzeyinde ürünün kurutucu bir etkisi olmadı ama cilt görünümümde de gözle görülür bir canlılık, ışıltı vb. bir etki ile karşılaşmadım.

Fiyatı ise mevcut gramajına göre yüksek (18ml,130 TL) evet leke ya da aydınlatıcı tanımlı cilt bakım ürünleri çoğunlukla bu fiyat aralığında oluyor ama ürünün bendeki olumsuz etkisine nazaran fiyatı da artı bir olumsuz özellik olarak bendeki yerini aldı.

Bu ürün şu an üretimde değil, markanın aynı etkiye sahip krem formasyonlu yeni bir ürünü var.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...