26.06.2020

Doğa Kozmetik Dudak Kremi.


Doğal içerikli bakım ürünleri ile kısa bir önce tanıştığım Doğa Kozmetik markasının son denediğim ürünlerinden biri de portakal yağı ile zenginleştirilmiş, yine bitkisel içerikli bir ürün olan Labellum Cream-Dudak Kremi

Fazlası ile envai çeşit dudak bakım ürünleri denemiş biri olarak, birçoğundan ilk etapta çok memnun kalıp, devamında hüsrana uğradım çok olmuştu. İlk etapta dudakların var olan kuruluğunu giderip, görünürde yeteri miktar nem takviyesi yapmış gibi bir izlenim bırakan bu ürünler, birkaç haftalık bir kullanımdan sonra dudakları hızla nemsizleştirip kuruttuğu için, gün içerisinde sıklıkla bir dudak nemlendiricisi arar hale getiriyordu.

Çokça memnun kaldığım Doğa Dudak Kremi ise, denediğim dudak nemlendiricileri arasında yapısı en hafif ve yumuşak olanı diyebilirim. Ürün nemsiz kalmış dudaklar için birebir.
Ben çoğunlukla gece yatmadan önce ürünü uyguluyorum, böylece sabahları yeteri miktar nem ile yumuşamış bir dudak yapısı ile karşılaşıyorum. Güm içerisinde sadece bir defa tazelemek bile dudaklara vermiş olduğu nemi uzun süre koruması için kafi.


Özellikle benim gibi soğuk havalarda sıklıkla kuruyan ve çatlayan bir dudak yapısına sahip iseniz, hiçbir kimyasal içermeyen bu doğal içerikli bakım kremi, ekstra yumuşatıcı niteliği sayesinde dudaklarınızın ihtiyacı olan nemi kısa sürede karşılayıp, günlük bakımınızın vazgeçilmez bir parçası olabilir.

Fiyatı; 10 ml, 30 TL.


Mutlu hafta sonları.😊


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...