28.12.2021

Zeytuni Defne Yağlı Şampuan

 

Bloğa not: Bu post senenin son postudur.😀

Zeytuni markasına ait denediğim ilk ürün olan Zeytinyağlı Şampuanı bu postta paylaşmış ve çokça memnun kaldığı ifade etmiştim.😀 Bir süredir de saçlarım için Zeytuni markasının SLS içermeyen Defne Yağlı Şampuanını kullanıyorum. 

Şampuan boyalı ve ince telli saç tipleri dahil her saç tipine uygun.

Ürünün benim için en öne çıkan özelliklerinden biri; yoğun defne ve zeytinyağının muhteşem uyumu ile ortaya çıkan aroması.😊🌿  Defne; şampuan-saç bakım ürünlerinde en vazgeçilmez bitkisel içeriklerin başında geliyor benim için. 😊 Denediğim defne aromalı şaç bakım ürünlerinde de en sık karşılaştığım olumlu nitelik, defnenin saçlarıma verdiği parlaklık ve ışıltılı görünüm olmuştur. Saçlarda benim için en olumsuz özellik, matlaşma-ya da mat görünümdür nitekim.😁

Ürün, ıslak saça masaj yaparak uygulanıp, 2 dakika saç derisinde bekletilip, sonrasında durulanıyor. Şampuan, saçların köpürmesini sağlayan SLS içermediğinden yıkama esnasında neredeyse hiç köpürmüyor. Ama yıkama sonrasında saç da kalıntı ya da yapışkanlık hissi bırakmıyor.😉

Şampuan;  Sodyum lauret sülfat, paraben vb. zararlı kimyasallar içermiyor.

Şampuanın içerik listesi ; Saf su, ZEYTİNYAĞI, Hindistan cevizi yağı, Gliserin Potasyum Hidroksit, DEFNE YAĞI, Sodyum Klorür ve  Parfüm'den oluşuyor.


Yoğun kimyasal içerikli şampuanlar yerine tercihini doğal içerikli bir şampuandan yana kullanmak isteyenlere Zeytuni Defne Yağlı Şampuan önerilir.😀


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...