9.11.2022

Fit&Alive Likit Fondöten - 101- Light

 
Kısa bir süre aradan sonra blogdaki yeni yazım, bir renkli kozmetik ürününe ait.☺

Trendyol-Hepsiburada da renkli kozmetik araştırması yaparken, yoğun kapatıcı niteliği ile ön plana çıkan ve aldığı fazlaca olumlu yorumlarıyla aklımı çelen, uygun fiyatlı olması ile de akabinde hemen denemek için sipariş verdiğim bir ürün oldu Fit&Alive Liquid Foundation Likit Fondöten

Sanırım bir infleuncer önerisi ile bu kadar çok kişi ürünü satın almış ve ilginçtir ki neredeyse ürün hakkında olumsuz yorum yok.

Öncelikle ürün, en kusurlu ciltlerde dahi yoğun cilt tonu eşitleyici etkisi ve cilde nefes alma imkânı sağlayan, suya dayanıklı hafif yapısı- yoğun kapatıcı özelliği ile ön plana çıkıyor.

Ürün gelir gelmez denemek istedim, bakalım gerçekten hakkında yazılmış onlarca kusursuz olumlu yorumu gerçekten hak eden bir ürün müymüş diye. Öncelikle ürünün renk skalası oldukça kısıtlı, sadece 101 ve 102 açık ve orta olmak üzere iki renk tonu mevcut. 

Yorumlarda beyaz tenliler için 101 tonunun cilde uyum sağladığını okuyunca tereddütsüz ve de açık tenli olduğum için 101 tonunu satın almıştım, dener denemez ilk hayal kırıklığını renk tonunun cilt rengim ile uyumsuzluğu ile yaşadım. 

A4 beyazından oldukça uzak, açık-orta arası buğday tenli bir cilt tonum olmasına rağmen, fondötenin renk tonu her ne açık görünse de cildime uyguladığım vakit 101 numaralı rengi cilt rengime 1 ton koyu geldi. 

İlk hayal kırıklığından sonraki en birincil problem ise ürüne övgüler dizilen yoğun kapatıcı niteliğinin benim için gözle görülür dereceden oldukça uzak olmasıydı. Pek tabi ki de ben Kryolan Tv Paint Stick (Fiyatı 665 TL) ayarında bir kapatıcılık beklemiyordum ama en azından yoğun kapatıcılık niteliği ile pazarlanan bir ürünün bu öne çıkan özelliğinin kof çıkmasını beklemezdim.

Sadece belirgin olmayan hafif derecedeki gözenekleri kapatma seviyesi iyi durumdayken, yeni sönmüş hafif- pembe iz görüntüsündeki sivilce izlerini kapatma seviyesini ise yeterli bulamadım. Oysaki ürün, en kusurlu ciltlerde dahi yoğun kapatıcılık sağlayacağını vaat ediyor. 

Başka bir hayal kırıklığı ise ten ürünlerinde asla tahammül edemediğim, benim için tamamen eksi puan alan koku özelliği. Fondöten bayıltıcı seviyede parfüm içeriyor, bu sorun benim için kapatıcılık vaadinden uzak olmasından kat kat daha fazla olumsuz bir nitelik açıkçası. 

Fondötenin iyi yanları hiç mi yok diyeceksiniz, ürünü kullanım süresi zarfında gözlemlediğim kadarıyla, fondöten cilt yüzeyinde kaldığı müddetçe, cilt tonu ile biraz daha uyum sağlıyor, kırışıklara dolma seviyesi az, uzun süreli cilt yüzeyinde bozulmadan kalma seviyesi ise orta. 

Cilt yüzeyinde kaldığı sürede parlama yapmaması, ciltte yağlanmaya sebebiyet vermemesini, ürünün yine olumlu geri dönüşlerine ekleyebiliriz.

Ben, cildime önce yer yer açık tonlu bir kapatıcı uygulayıp, sonrasında bu fondöteni uygularsam belki bir nebze cilt rengim ile uyum sağlayabilir bu fondöten. Tek başına hem kapatıcılık performansı hem de renk tonu ile cildimin anlaşamadığı aşikar.😀

Bir fondötenin yoğun kapatıcılık beklentisinden uzaksanız, ayrıca içerdiği parfüm kokusundan rahatsız olmayacaksanız, uygun fiyatlı niteliğini baz alarak ürüne belki bir şans verebilirsiniz. 

Sanırım artık, influencer önerisi ile yüzlerce insanın satın aldığı, aldığı onlarca övgü dolu yoruma aldanıp, bir ürüne şans vermek istemem, tekrar bir hayal kırıklığı yaşamak istemem açıkçası. 😉


Fiyatı ise 139 TL. 


Mutlu Haftalar.😗


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...