12.06.2012

Kiehl's Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque



Kiehls Rare Earth serisinden Deep Pore Daily Cleanser'ı daha önce denemiş ve burda ilgili deneyimlerimden bahsetmiştim.
Bu maskenin de daha önce Kiehl's mağazasını ziyaretim sırasında verilen  tek kullanımlık numunesi denemiş ve oldukça memnun kalmıştım.

Artık bu maskenin ününü duymayan kalmamıştır diye düşünüyorum:) Eğer normalden yağlıya dönük yada yağlı bir cilt yapısına sahipseniz bu ürün kesinlikle elinizin altında olmalı.
Ki şayet ben ürüne kavuştuğumdan beri bırakamıyorum elimden:)  Ve yaklaşık 20 gündür kullanıyorum , haftada iki kez kullanılması öneriliyor.İsterseniz tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz ama ben daha çok yağlanmaya en müsait olan t bölgemde (burun- çene- alın) uyguluyorum maskeyi.Ürünü biraz pinti kullanıyorum evet çünkü hiç bitmesini istemediğim bir ürün:) Zaten cilde çok kalın bir tabaka halinde de uygulamak gerekmiyor. Nemli ve temizlenmiş cilde ince bir kat sürüp on dakika beklemeniz yeterli. Kalın sürülmediği için on dakika maskenin kuruması için yeterli bir süre.
Ben aynı zamanda hassas bir cilt yapısına da sahip olduğum için maskeyi bir kaç kez yüzümde on dakikadan fazla bırakınca temizleme işlemi sonrasında kızarıklıklara şahit oldum. Siz siz olun maskeyi on dakikadan fazla bekletmeyin yüzünüzde:)


Maskemiz Amazon beyaz kili içeriyor.Bu sebeple maskemizin rengi açık çünkü beyaz kil. Her ne kadar geniş gözenek maskesi diye tanımlansa da siyah noktalara da aynı olumlu etkiyi gösteriyor kesinlikle. Bu sebeple ben, cildimde çok fazla gözenek olmadığı için (olanlar da bu maske sayesinde küçülmeye başladılar bile:) özellikle t bölgesinde zaman zaman aktifleşen siyah noktalarım üzerinde olumlu sonuç aldım. Ürünü kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Hem de fiyatı bu kadar uygunken, en yakın zamanda bir Kiehl's mağazasını ziyaret etmenizi öneririm:)

'' Bu arada ambalajın farklılığı dikkatinizi çekmiştir belki ama belirtmek gerekirse Kiehl's bu yıl bloğumda da hoş bir etkinlikle bizi tanıştırdığı ve Kiehl's'ın artık bir gelenek haline alıcak  'Dünya Günü' kapsamında bu yıl Dünya günü kutlamalarına eşlik eden Rare Earth serisi ürünlerini Dünyayı Sev etiketiyle kaplamıştı.'Ayrıca bu etkinlik kapsamında Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque satışları dünya üzerindeki temiz su kaynaklarını korumak ve çoğaltmak amacıyla kurulan Water  Keeper Alliance’a bağışlanmıştı''.

3 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

bende istiyorum böyle bir maske alınacaklar listeme ekledim ;)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Kesinlikle denemelisin Rebelcim, senin de çok memnun kalacağına eminim:)

mine dedi ki...

canım benmde gözenek sorunum var sizi bugün keşfettim ve bu maskedende almak istiyorum fakat burada yok istanbula da gitme sansım yok acaba havale yoluyla göndersem üzretini alıp yollayabilirmisiniz? fiyatı ne kadar ? lütfen yardımcı olun çünkü gözeneklerim geniş rahatsız oluyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...