30.11.2012

Bioderma Sebium Serisi Ürünleri


Görseldeki ürünler Bioderma Sebium serisinden bir süredir cilt bakım rutinime dahil ettiğim ürünler.Yağlıya dönük bir cilt tipine sahip olunca hiç düşünmeden markanın önceki ürün deneyimlerimden de yola çıkarak (hassasiyet, kızarıklık vb. sorunlarla karşılaşmama vs.) karma ve yağlı tipleri için hazırlanan Bioderma Sebium serisinin cildime iyi geleceğini düşündüm ve seride öne çıkan ürünleri kullanmaya başladım.

 

Kullandığım ilk ürün Bioderma'nın H20 temizleme suyundan sonra en çok tanınan ve kullanılan ürünlerinin başında gelen Sebium Foaming Gel. Benim için Bioderma H20 temizleme suyuna altenatif bir yüz temizleyicisi ama temizleme suyunu makyaj çıkarıcı olarak kullandığım için bu jel ürün sabah-akşam cilt temizliğim için kullandığım ve oldukça memnun kaldığım bir ürün. Çok az bir miktarı bile nemli ciltte güzelce köpürüyor. Herhangi bir kuruluk, kızarıklık vs. gibi yan etkisini hiç görmediğim ve cildi nazikçe temizleyen bu ürün en hassas ciltlerin bile rahatlıkla kullanabileceği, deterjan içermeyen ve günlük cilt temizliğinde eksik edilememesi gereken ürünlerin başında geliyor benim için.

 Görselde görünen ve denediğim diğer bir sebium ürünü Sebium Exfoliating Gel. Karma ve yağlı ciltler için önerilen bu arındırıcı, yumuşatıcı ve peeling etkili temizleyici jel haftalık peeling uygulamalarıma dahil oluyor.Peeling ürünlerine hassas cilt tipimden dolayı hep mesafeli yaklaşmış olsam da bu temizleyicinin içerdiği peeling taneciklerinin hassas cildime hiçbir olumsuz etkisini görmedim. Ürün aynı zamanda lekeler ve siyah noktalar üzerinde de etkiliymiş.Sebum dengesinin düzenlenmesine yardımcı bu ürünü yağlıya dönük cilt tipleri için öneriyorum.


Sebium AKN 'yi temizleme işlemlerinden sonra nemlendirici olarak kullanıyorum. Zaten kendisi siyah nokta eğilimli ciltler için arındırıcı günlük bakım kremi olarak adlandırılıyor ama çok şükür yanak bölgesinde siyah noktam olmadığı için ürün tek başına nemlendirici görevini üstleniyor benim cildim için. Losyon kıvamında oldukça hafif bir nemlendirici. Yağsız , şu aralar ara ara kuruyan ve kızaran üst yanak bölgesine gün içerisinde sonucundan oldukça memnun kalarak sıklıkla uyguluyorum.

 Sebium AI ise yeni çıkan sivilceler için oldukça başarılı bulduğum ve bu seride ne çok sevdiğim ürünlerin başında geliyor.
Enflamatuvar akne eğilimli ciltler için aknelerin giderilmesine destek olan günlük bakım kremi olarak tanımlanıyor.Özellikle sivilcelerin normal süresinden daha kısa sürede yok olmasına ve k
ızarıklıklarının yatışmasına yardımcı olan yağsız bu ürün formülünde çinko glukonat da barındırıyor.

 

Sébium Mask Karma ve yağlı ciltler için arındırıcı ve sebum düzenleyici maske.
Cilt bakım ürünlerinde maske çok severek kullandığım bir ürün grubunu oluşturduğu için Bioderma Sebium serisinden denemek istediğim ürünlerin başında geliyordu Sébium Mask.


 Ben haftada iki kez uyguluyorum tüm cildime, kuruması kısa sürede olmuyor çünkü oldukça yumuşak yapılı bir maske. 15. dakikadan sonra kurumaya başlıyor.Temizleme işlemi ciltten soyularak gerçekleştiriliyor.Sonrasında cilt tertemiz ve aydınlık bir görünüm alıyor. Ben kupkuru olmasını bekleyip uzun süre cildimde bıraktığım halde herhangi bir kızarıklık ve hassasiyet problemi yaşamadım.Çünkü soyulma işlemi de ürünün yapısından dolayı oldukça nazik bir şekilde gerçekleştiriliyor.

Biodermanın karma ve yağlıya dönük cilt tipleri için hazırlanan Sebium serisinden benim deneme fırsatı bulduklarım ve kullanımdan sonra memnun kaldığım ürünler bunlar:)


Mutlu haftasonları:)

4 yorum:

bakimblog dedi ki...

bu ürünlerin neredeyse hepsini ben de kullanıyorum. ek olarak sebium serum ve pore refiner da var :)

özellikle serumu tavsiye ederim,çok çok iyi :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Önerin için çok teşekkür ederim Bakımlıblog, serumu bende merak ediyordum, en kısa sürede denemek istiyorum:)

sevgiler

Adsız dedi ki...

maskeyı merak ettım dogrusu sebamede benzıyor sankı brAs ..
ıyı gınleRde kullan..

takipcisatinal dedi ki...

Bioderma ürünleriyle ilgili videolu incelemeleri http://www.dermotv.com/kanal/bioderma/ bu adresten inceleyebilirsiniz çok güzel olmuş :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...