15.11.2012

Coca-Cola Lip Smacker...

Kışın soğuktan daha fazla kurumaya ve çatlamaya müsait olsa da dudak nemlendiricileri benim yaz-kış çantamdan hiç eksik etmediğim kozmetik-bakım ürünlerinin başında geliyor.

 Yeni tanışma ve deneme fırsatı yakalayabildiğim Coca-Cola Lip Smacker'lar dudaklarda nemlendirici, yumuşatıcı etkilerinin yanı sıra ürün çeşitlerine göre Coca-Cola, Fanta ve Sprite içeceklerinin tadını ve kokusunu veriyor dudaklara...


Ürünleri içerisinde Vanilyalı Cola, Çilekli Fanta, Roll-on’lu, Sakız tadında ve Liquid lip stickler vb.
çeşitleri de bulunuyor.


Teşekkürler G.K...



3 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet ama ben bir kez aldım bundan resmen yiyorum lipstick'i :p cola'lının kokusu ve dudakta bıraktığı yumuşaklık çok hoş oluyor canım :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Bende yeni denemeye başladım Giz'cim,ve evet, Cola'lının kokusu bende de bağımlılık yapacak gibi görünüyor:)

Adsız dedi ki...

humm bunlaRdan hıc almadım cogu kısıde memnUn degıl 1 tl gıbı bır fıyata satılıyor kımıyerlErde blistex dıye var biRde ılaÇ gıbı gelıyor kuru dudaklarıma ve nemlendırme ıcınde bırebır......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...