27.11.2012

La Roche Posay-HYDREANE BB KREM

BB kremler içerisinde en çok merak ettiklerimden biri La RochePosay BB kremdi.
Özellikle termal suyu içermesi ve yağsız bir dokuya sahip olması ürünü benim için kullanılabilir kılıyordu.
Ürünün açık ve orta olmak üzere iki tonu mevcut. Ten rengime uyan ve deneme fırsatı bulabildiğim açık ton. Fakat benim gibi sarı alt tonlu ciltlere bu pembe tonlu light bb krem pek iyi uyum sağlayamadı.
Ayrıca çok açık ten rengine sahip olduğum için renk olarak da biraz koyu kaldı.
Benim BB Kremlerde yaşadığım sorun ürünü ilk denediğim zaman renginin cilt tonuma çok yakın gibi görünmesi ama sonraki uygulamalarımda renginin cilt yüzeyinde koyu kalması.


Ürünün oldukça hafif bir yapısı var, cildi nemlendirme miktarını kafi buldum,ayrıca yağlıya dönük cilt tipime rağmen herhangi bir yağlanma -parlama vs. gbi bir durumla karşılaşmadım. Kapatıcılığı standart BB Kremlerde karşımıza çıkan miktarda. Belirttiğim gibi ürünün benim için tek olumsuz özelliği cildimle bütünleşemeyen  renk tonu oldu.

 Son olarak ürünün bülten bilgilerine göz atacak olursak;

 Tek adımda 5 etki
*HYDREANE BB KREM içerisindeki La Roche Posay Thermal Suyu ve Hyaluronik asit sayesinde 12 saat süren nemlendirme sağlar.
*La Roche Posay Thermal Suyu ve mineral içerikli özel formülüyle cildi yatıştırır ve ferahlatır.
*İçerisindeki zengin selenyum içeriği, Shea yağı ve yağ ekstreleri cildinizi besler, onarır.
*Arındırılmış mikro pigmentler kusurlu ve solgun görünümü yok eder; doğal, pürüzsüz bir cilt görünümü sağlar.
*SPF 20 koruması vardır. UVA/UVB filtreleri ve E vitamini cildi UV ışınlarından ve serbest radikallerden korur.

40 ml için Tavsiye Edilen Tüketici Fiyatı: 36,9 TL


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...