19.03.2013

PHYTO-Phytocedrat Sebum Düzenleyici Şampuan



PHYTO markasının deneme fırsatı bulabildiğim ilk ürünü sık yağlanan saçlar için kullanıma uygun olan Phytocedrat Sebum Düzenleyici Şampuan oldu.
Şampuanın dikkat çeken en önemli özelliği klasik krem kıvamlı şampuanların aksine sıvı yapılı bir şaç bakım ürünü olması.
Ürünün içeriğinde yağlı saç derisinin gözenekleri sıkılaştırıcı özellik barındıran 9 bitkisel maddenin yanı sıra sardunya çiçeği ve ağaç kavunu gibi saç derisindeki fazla sebumu gidermeye yardımcı , ananas ve hidrolize soya proteinleri gibi sebumun saç derisine yayılmasını engelleyici içerikler de bulunuyor.


Şampuanın kullanımımdaki en büyük artısı saçlarda kendini belirgin şekilde hissettiren yumuşaklık oldu.Ürün saç derisindeki sebum dengesini düzenleme amacı taşıdığından saç yıkama sıklığını azaltması bekleniyor ama ben bu ürünü kullandığım süre zarfında da saç yıkama ritüelimi değiştirmedim, alışkanlık olsa gerek saç her gün bir kez de olsa mutlaka şampuan görmeli benim için. Ben ürünü yaklaşık üç haftadır kullanıyorum ama yüksek ihtimal saç derisindeki sebum miktarı değişimini ölçmek için daha uzun süreli kullanım gerekebilir, henüz çok belirgin bir etki görmedim bu konuda.Ama şampuanlarda en sık yaşadığım sorun çabuk elektriklenme ve kuru bir görünüm olduğundan bu ürünü saçlarıma verdiği yumuşaklık ve hafifletici etkisinden dolayı uzun süreli kullanıma dahil edebilirim. 


Teşekkürler PHYTO Türkiye...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...