13.03.2013

Bioderma Sebium Global...


Cilt bakımı denince Bioderma'nın yeri apayrı benim için.Birçok ürününü deneme fırsatım oldu,hiç biriyle problem yaşamadım.Hassas ve yağlı cilt yapısını bir cilt problemi olarak gördüğü ve ürünleri bu eksende hazırlandığı için olsa gerek benim hem hassas hem de yağlıya dönük cildime ürünleri gerçekten çok iyi geliyor.
Sebium serisinden deneme fırsatı bulduğum ve hali hazırda da kullanmaya devam ettiğim ürünleri bu postta paylaşmıştım. Her ne kadar bu ürünlerden çok da memnun kalsam da Bioderma'nın sebium serisinde son gözdelerim Global ve Sebium Correcteur. Correcteur'un cildimdeki etkilerini paylaşmadan önce ilk olarak blogda Sebium Global''e yer vermek istedim.


 Sebium Global akneye eğilimli ciltler için siyah nokta ve akneleri yok etmeye yardımcı yoğun arındırıcı bakım kremi olarak tanımlanıyor.

Bir ayı aşkın süredir gündüz nemlendiricisi olarak bu ürünü kullanıyorum.İlk olarak sivilcelenmeye müsait olan bölgeye daha yoğun uyguladım,bu bölgede bahsi geçen akne yok etme etkisi gözle görülür ölçüde kendisini gösterdi ve bir aydır ilgili bölgede hiç yeni sivilce çıkmadı hem de abur cubur ağırlıklı korkunç beslenme düzenime rağmen:)
 Kesinlikle bu durumu Global'in etkisine dayandırıyorum, içeriğinde yer alan cildin sebum kalitesini ve yağ asitlerini düzenleyici Bakuchiol içeren Fluidactiv Patent bu durumda yüksek ihitimal en etkili olan içerik oldu.

Ürün Sebium serisindeki diğer nemlendiriciler gibi çok hafif yapılı ve etkili bir nemlendirme seviyesine sahip.Bu özelliği makyaj tabanı için de ürünü vazgeçilmez kılıyor benim için.Ayrıca içeriğinde hassas ciltlerin kızarıklığını tolere edici  çinko glukonat ve enoksolon bulunuyor. Velhasıl devamında kullandığım Sebium Correcteur'la beraber Sebium Global cildim için mucize bir ürün oldu diyebilirim:)

Cildindeki sebum seviyesinden rahatsız olan ,akneye eğilimli tüm cilt tiplerine Bioderma Sebium Global sorgusuz sualsiz önerilir:)

  Turkuaz

1 yorum:

shane dedi ki...

çok bilgi verici ve gerçekten ikna edici bir yazı olmuş. kendim için mutlaka denemek istedim. başkaları da okusun istediğim için ise sizi 1havalar'a çağırmak istedim ama... bir göz atar mısınız, .com uzantılı. selamlar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...