30.06.2014

Note Kozmetik Candy Pink Oje...


Note Kozmetik yeni tanıştığım ve meraktan şu ara ürünleri ile sık haşır neşir olduğum bir marka:) Özellikle gözaltı kapatıcısı ve nude rengi Long Wearing Lipgloss'u çok çok beğendim ve oldukça da başarılı buldum. Bu yepyeni renkli kozmetik markasının denediğim diğer ürünü 50 farklı renk seçeneği bulunan ojelerinden Candy Pink isimli oje. İsminden de anlaşılacağı üzere çok tatlı bir pembe tonu var bu ojenin, maksi fırça yapısına sahip olmasını da ayrıca sevdim:)


Ojeyi tek kat uyguladım, kuruma hızı ortalama ve parlak bir bitişe sahip. Rengini fazlaca beğendiğimden tırnaklarıma uzun müddet eşlik edecek gibi görünüyor:)



4 yorum:

mervelil dedi ki...

Çok hoş bi rengi var gercekten :)

Olcay Turkuaz dedi ki...

Evet, çok güzel bir renk:)
Tam yazlık:)

sevgiler

ilke Çevik dedi ki...

renk çok güzelmiş. yapısından memnun musun peki?
benim aldığım 2 renkte sorunlu çıktı. ondan ojeleri yazan her arkadasınkini tekrar okuyorum =) biri pütürlü, diğeri ise neredeyse sakız kıvamında. sürümü oldukça zor. =(

Olcay Turkuaz dedi ki...

Bu rengin yapısında bir sorun yaşamadım ama genel olarak aynı seride yer alan ojelerin her rengi aynı yapıya sahip olamayabiliyor çoğunlukla.Koyu kıvamlıysa evet sakız gibi tabiri bence de uygun olmuş:)Benimde birkaç kullanımdan sonra yaşadığım genel problem ojelerin koyulaşması oluyor.Ama belirttiğim gibi şimdilik markanın bu renk ojesinde bir sorun yaşamadım:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...