8.12.2015

Kuşburnu Çekirdeği Yağı


Başak Organik Kuşburnu Çekirdeği Yağı, bir süredir cilt bakımımda yer edinen ürünlerden biri.
Kuşburnu Çekirdeği YağıLinoleik asit (Omega 6), linolenik asit (Omega 3) A ve E vitamini bakımından oldukça zengin olan bir yağ.
Yaşlanmayı geciktirici, kırışıklıkları önleyici (özellikle göz ve ağız çevresi) etkileri olan bu yağ, ayrıca hücre yenileyici ve cilt koruyucu olarak kullanılması öneriliyormuş.

Ben gündüz kullanımı hariç, hem cilt hem göz çevresi bakımı için kullandım bu yağı.
Gece yatmadan önce cildim için bir iki damla yağı,temiz cilde dairesel masaj hareketleriyle ürün emilinceye kadar uyguladım.Göz çevresi için ise bazı günler bir damla yağı göz çevresine yedirerek bazı günler ise göz kreminin içine birkaç damla damlatarak uygulamayı seçtim.
Cildi nemlendirme görevini başarılı buldum. %100 doğal bir ürün olduğu için kullanım süresi boyunca yağlıya dönük cildimde negatif bir etki ile karşılaşmadım. Bu kış cildim inanılmaz kuruduğundan, kuru bölgeleri kısa sürede nemlendirdi ve yumuşattı.Göz çevresi kullanımında ise kızarıklık,tahriş,göz sulanması gibi olumsuz etkileri olmadı ve kırışıklık görünümüne az da olsa olumlu etki etmesi bence Kuşburnu Çekirdeği Yağı'nın en dişe dokunur özelliği.

*Ürünü serin ve ışıktan uzak bir yerde saklamak gerekiyor.

Başak Organik online satış sitesinde 30 ve 50 ml olarak satışa sunuluyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...