28.12.2015

Maroma Hindistan Cevizi Yağı Şampuan ve Saç Bakım Yağı


Bir süre önce tanıştığım Maroma’nın %100 doğal hindistan cevizi yağı içerikli vücut ve saç bakım ürünleri, soğuk preslenmiş organik hindistan cevizi yağından elde ediliyor. Bu ürünlerden Maroma Organik Hindistan Cevizi Yağı Şampuan ve Organik Saç Bakım Yağı'nı deneyimleme fırsatım oldu.

İki üründe de hindistan cevizi yağının yanı sıra, nane ve ylang ylang yağı da bulunuyor.
   

İpeksi ve oldukça yumuşak yapılı Maroma Organik Hindistan Cevizi Yağı Şampuanı çok sevdim. Saçı temizlemesinin yanı sıra, mevcut bulunan kepek problemime de olumlu etkisini gözlemledim. Saçları yumuşatıyor ve besliyor.Ayrıca daha parlak ve daha canlı bir saç görünümünü de ürünün kullanım sonrası gözlemleyebildiğim ilk etkileri oldu. 


Organik Hindistan Cevizi Yağlı Şaç Yağı 'nda ürünün kapağını açar açmaz şampuana nazaran daha yoğun bir nane aroması sizi karşılıyor, ben nane kokusundan çokça hoşnut olduğum için ürünün bu özelliği beni rahatsız etmedi. Yaz aylarında sıvı formda olacak bu yağ şu an oldukça katı formda. Oldukça yoğun bir yapısı olduğundan saç uçlarını nemlendirmek için azami miktar yeterli oluyor


İki türlü kullanımı mevcut. Gece yatmadan önce tüm saçınıza ürünü masaj yaparak yedirip, ertesi sabah ya da gün içinde saçınızı durulayabilirsiniz. Ya da saçınızı yıkama esnasında şampuanlama işleminden sonra saçlarınıza uygulayıp, 20 dakika süre ile bekleyip, sonrasında saçlarınızı durulayabilirsiniz.
Ben de ürünü şampuanlama sonrası uyguladım, kuru saç uçlarıma uyguladığım bir miktar ürünü 15-20 dakika süre beklettikten sonra saçlarımı duruladım.
Ürününün saçları kısa sürede nemlendirme etkisinin yanı sıra saçları yumuşatıyor ve saçların kolayca taranmasını sağlıyor.
Yağın, sık kırılan saç uçlarıma da oldukça iyi geldiğini söyleyebilirim.


 Seride şampuan ve saç bakım yağının yanı sıra; saç kremi, duş jeli, vücut losyonu, masaj yağı, sabun, günlük bakım kremi, gece kremi ve masaj mumu da bulunuyor. Ürünler paraben ve sentetik kokular/renkler içermiyor.
Maroma ürünlerinin Türkiye temsilciliği Mercani Doğal Kozmetik'e ait ve de bünyelerinde doğal kozmetik ürünlerinin yanı sıra, doğal spa-aromaterapi ürünleri, doğal kokulu mumlar, doğal ortam kokuları vb. bir çok ürün yer alıyor. Kısa süre önce faaliyete geçen sanal mağaza sayesinde ürünlere online satış yoluyla ulaşabilirsiniz.


Maroma Organik Hindistan Cevizi Yağı Şampuan; 200 ml fiyatı,75 TL.

Maroma Organik Saç Bakım Yağı;200 ml fiyatı, 115 TL.    



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...