27.08.2020

Tazemiz Aloe Vera Jeli


Yeni tanıştığım Tazemiz markasına ait Aloe Vera jelini bir süredir cilt bakım rutinimde eksik etmeden kullanmaya başladım. 

Daha önce aloe vera jel ürününü farklı bir markada deneme şansım olmuştu ama o bu jelin piyasada var olan diğer aloe vera jellerinden en önemli farkı aloe vera bitkilerinin hiç bir işlem uygulanmadan içerisindeki jelin çıkartılıp yine hiçbir ısıl-kimyasal işlem görmeden jelin ambalajlanarak satışa sunulması. Bu sebepten olsa gerek, ürünün kapağını açtığınız an farklı ve keskin bir koku sizi karşılaşıyor. İlk etapta rahatsız olsam da sonraki kullanımlarda bu taze jel kokusuna alıştım.


Oldukça sıvı-akışkan yer yer iri jel taneleri ile harmanlanmış bu jeli çoğunlukla geceleri serum-nemlendirici sonrası uygulama ihtiyacı hissettim. Çok kısa sürede emilim niteliğine sahip olduğu için ilk uygulama sonrası tekrar bir kat daha tüm cildime ve boynuma jeli uyguluyorum. Sonrasında cildime farklı bir ürün sürmeden sabah hafif bir temizleyici ile cilt bakım rutinime başlıyorum.



Kullandığım süre zarfında gözleyebildiğim etkiler; ürünün cildin var olan hassasiyetini azaltması ve sabahları daha yumuşak bir cilt dokusu ile uyanmak oldu. Yani yatıştırıcılığı ve nemlendirici etkisi cildim için kafi geldi. Hassas bir cilt yapısına sahip olmama rağmen, ürünü kullanım süresi zarfında cildim; kızarıklık-şişkinlik gibi herhangi bir alerjik reaksiyonla karşılaşmadı.

Aloe vera bitkisinin cilde faydaları sayısız, daha uzun süreli kullanımda cilt dokusunda iyileşme, siyah nokta azalımı vb. durumlarda da etkili sonuç alabileceğimi düşünüyorum.



Mersin bölgesinde yetiştirilen aloe vera bitkilerinden elde edilen bu jelin fiyatı ise;
300g r, 70 TL.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...