22.04.2021

Dermyloop Combiloop Krem



Daha önce Dermloop markasının dudak balmını denemiş ve bu postta igili
düşüncülerimi paylaşmıştım, markanın denemiş olduğum bir diğer ürünü ise Combiloop Krem-Karma Ciltler için özel olarak geliştirilmiş besleyici bakım kremi.


Ürün tanıtım açıklamasında bulunan bilgilere göre ürün;
 

 -Karma ciltlere en doğru bakımı sağlar.

- İçeriğindeki, sinir otu bitki özü, shea yağı ve gliserin ile cildi canlandırır.

- Cilt tonunu düzeltir ve eşitler.

- Karma ciltleri besler ve onarır.

- %100 bitkisel ve temiz içeriklidir.

- Düzenli kullanımda eşitlenmiş bir cilt ve sağlıklı cilt dokusu yaratır.



 Bir müddet önce, gündüz ve gece bakım rutinim de bana eşlik etmeye başlayan yeni Dermyloop Combiloop Krem geri dönüşünden çokça memnun kaldığım bir ürün oldu.

 Ürünün içeriğinde; hindistan cevizi yağı, biberiye, susam yağı, papatya suyu, shea yağı, gliserin, limon özütü ve vanilya yağı bulunuyor. 

Öncelikle, kremin içerdiği bitkisel içeriklerden kaynaklı rahatsız etmeyecek seviyede, oldukça hoş bir aroması var. Cilt yüzeyine ilk uyguladığım vakit, kremin dokusu oldukça katı ve yoğundu, fakat kullanmaya devam ettikçe dokusu yumuşadı ve cilt yüzeyine daha kolay uygulanır, cilt tarafından da daha iyi emilir hala geldi.
Ürünün, kurudan karmaya dönük ciltlerin nem ihtiyacını karşılayacak seviyedeki bu yoğun yapısı cilt yüzeyinde oldukça yumuşak ve kadifemsi bir doku bırakıyor.
  • Ben kremin cildime yeteri miktarda verdiği nem seviyesinden, cilde sunduğu aydınlık görünümden çokça memnun kaldım. 

  • Kullanım süresi boyunca, kremin içerdiği yoğun bitkisel yağ oranına rağmen cildimde sivilce-komedon vb. gibi alerjik reaksiyonlarla karşılaşmadım.


Fiyatı; 50 ml, 129 TL. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...