12.11.2021

Simple Micellar Makyaj Temizleme Suyu


Oldukça uzun bir süredir makyaj temizleme işlemim Bioderma H20 Temizleme sularına emanet ve Bioderma dışında bu göreve yönelik deneyimlediğim nadir muadil ürünlerden biri ise  Simple Micellar Makyaj Temizleme Suyu oldu.

Uygulanışına gelirsek;  yeteri miktarda ürünü pamuğa döküp makyajlı cildi temizleme işlemine başlıyorum. Günlük çoğunlukla renkli nemlendirici ara ara fondöten cildime eşlik ettiğinden ikisini de cilt yüzeyinden çıkarmada başarılı buldum. Oldukça hafif , kokusuz, cildi tahriş etmeyen ve uygulama sonrası cilt yüzeyinde yağlı bir hissiyat bırakmayan bir ürün. Bu sebeple uygulama sonrası cildi durulamaya gerek duyulmayabilir ama ben tonikten sonra bile yüzümü durulayan biriyim :)  Cildime en son değen şey mutlaka ve sadece su olmalı .

 

Yoğun bir göz makyaj uygulaması bana oldukça uzak ve göz makyajında tercihimi sadece rimel ve ten rengine uygun pastel tonlarında far uygulamaları oluşturduğundan ürünün yoğun göz makyajını çıkarma performansını hakkında net bir fikrim yok ama uyguladığım göz makyaj çıkarma performansını ise Bioderma H20 kadar başarılı bulamadığını belirtmek isterim. 


Cildim aşırı hassas olduğundan tonik, temizleme jeli vb. ürünlere dahi alerjik reaksiyonla cevap verebiliyor. Simple Micellar Makyaj Temizleme Suyu kullandığım süre zarfında hassas cildimde herhangi bir yağlanma, sivilce oluşumu vb. bir problem yaratmadı.

 Ürün; sert kimyasallar, alkol, paraben, renklendirici ve parfüm içermiyor.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...