28.05.2010

Trendyol -Bottega Verde


Trendyol da ilk Bottega Verde kampanyasını kaçırmıştım..Geçen hafta ikinci kez Bottega Verde Trendyol' a düşünce hazır indirim çekimin süresi de dolmadan Trendyol'dan ilk siparişimi vermiş oldum...Geçen cuma aldım ve tam bir hafta sonra yani bu sabah elime ulaştı:))
Almış olduğum ürün tüm cilt tiplerine uyan badem, shea yağı ve badem sütü içeren cilt temizleyicisi...Ben daha çok makyaj temizleme görevini üstlenmesi için kendisini kullanıcam..
Daha önce makyaj temizleyicisi olarak kullandığım Loreal temizleme sütü her temizlik işlemi sonrası pamukta en az iki kirpiğimi yedi:(( ilk önce bi seferliktir dedim ama üst üste kirpiklerimi kendisine kurban edince artık kullanmayı bıraktım. Umarım bu üründen memnun kalırım..Şimdilik ilk kullanımda herhangi bir problem çıkarmadı bakalım:))
Kapağını açar açmaz içindeki badem ekstresi size
Bebak acı badem sütünü hatılatabilir:))Benim de aklıma gelen ilk o oldu çünkü:)) Ama kıvamı onun kadar yoğun ve yağlı değil..Klasik temizleme sütü kıvamında..İçindeki badem sütü daha ağırlıkta sanırım badem yağına göre...En kısa sürede makyaj temizleme performansını da burda paylaşıcam:)))

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Bekliyorum o zaman :) Sana da cvp yazdım canım sevgiler

Olcay Turkuaz dedi ki...

çok teşekkür ederim edacım,,benden de sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...