1.07.2010

Banyo.Banyo.com Masaj Seti Talihlisi!





Öncelikle Bloğumda 2 ayrı kampanyasıyla yer alan Banyobanyo.com sitesine ve yarışmama yoğun ilgi gösteren sevgili izleyicilerime sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum..

Random.org sonucu Banyobanyo.com'dan bu şık Masaj seti'ni kazanan şanslı isim



7 no'lu yorumun sahibi Nihan kullanıcı adıyla Nihan Keçeci Tali oldu..


Kendisini tebrik ediyorum ve ne kısa süre içerisinde adres-tel bilgilerini olcay.tile@gmail.com adresine bekliyorum...

Kazanamayanlar üzülmesin:(( Banyobanyo.com sitesinin 4 kişiye DISHY doğal sabun hediye edeceği kampanyam bloğumda hala devam ediyor..Katılmayı sakın unutmayın:)))


2 yorum:

zeynep78 dedi ki...

tebrik ederim nihan temmuz sana şans getirdi ne güzel :)güle güle kullan...

nihan dedi ki...

teşekkürler zeynepcim
teşekkürler banyobanyo ve olcaytile :)
çok sevindim çok :)
bilgilerimi gönderdim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...