25.01.2011

!! Örgü & Örmek !!


Bu rengarenk yünlerim hadi bizden cici bişeyler yap diye aylardır odamda benle beraberler:)

Ama ben youtube da örgü vs. ile ilgili o kadar video izlememe rağmen hala ne ters ne düz hiçbişey anlamış değilim:))
Tığ işinde de aynıyım ne yazık ki,,zincirden öteye geçmişliğim yok:))



Renkleri de o kadar hoşuma gidiyor ki... Öremeyeceğimi bile bile hala yün almamım mantığı nedir acaba çok merak ediyorum:))

Sonsuza kadar odamda süs misali beklicekler ne yazık ki:((

3 yorum:

paşam41 dedi ki...

kız alemsin güldürdün benii neyap biliyormusun boş ver örgüyü yapmayı almaya devam et :)) sonra yastık içi doldurursun yumuk yumuk yumuşacık yatarsın :))

Olcay Turkuaz dedi ki...

hahaha:))
ben hiç bilmiyodum bu yöntemi, bak öğrendiğim iyi oldu:)
zaten satın alıyorum canım,,indirimde öyle ucuzluyo ki atılar,bereler örmeye değmez gerçekten:))

paşam41 dedi ki...

:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...