6.09.2011

Gabrini- ''Summer Edition&Elegant Mirror Colors''


Gabrini sayesinde odam ojeden geçilmez oldu artık:))
Çoğunu yerleştiricek yer bulamıyorum desem yeridir:)
 Elime ulaşan ilk seri Summer Edition ve son yeni seri Elegant Mirror Colors'un sadece neon renkleri aynı sanırken çoğu renkleri çiftmiş meğer.Bende bu çift ojeleri fotoğraflayım dedim:)
Sadece neon turuncu ve yeşil yok fotoğraflarda,çünkü bu renklerin Summer Edition'ları hediye edildi:)
 Ama Mirror Colors'ları hala bende :)




















5 yorum:

Unknown dedi ki...

Olcay'cım ne kadar iç açıcı bir post olmuş bu, şu eflatun, pembe, sarı, mavinin güzelliğine ne demeli!:) aah ahh artık çalıştığım için haftaiçi bu renkleri süremeyecek olmak beni kahretse de renkleri böyle bir arada uzaktan görmek bile yetiyor :)


http://betwinus.com/

Olcay Turkuaz dedi ki...

İnan Giz'cim ,bende böyle fotoğraflayınca sürmüş kadar oluyorum:))

Sende haftasonu acısını çıkarırsın tatlım:))

öptüm:))

Grace Happy dedi ki...

bende yenı baslayan bır oje kullanıcısı olarak gabrınıde bırkac tane edındım ama cok keskın bır kokusu var:(

Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)



http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

Olcay Turkuaz dedi ki...

Evet,ne yazık ki bu güzelim ojelerin kötü yanı kokusu:((

teşekkürler ve sevgiler:))

nilay seven dedi ki...

çok güzeller gercekten:) elegant mirror m03 ü çok begeniyorum ama bulamadım eger onun aynısından summer edition serisinde varsa numarasını öğrenebilir miyim? Onu bulurum belki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...