16.07.2012

Hediye:Lee Cooper'dan 4 Kişiye...


Yeni haftaya yeni bir hediye çekilişi ile başlıyoruz yine:)

 Lee Cooper'ın İlkbahar-Yaz kadın koleksiyonundan 4 adet tişört şanslı izleyicilerimi bekliyor.

Hediyelerimize geçmeden önce, Lee Cooper ilkbahar-yaz koleksiyonundan benimde çok ilgimi çeken ve yazın sıcak günlerinde bize farklı bir alternatif sunacak bir kaç parçaya göz atmaya ne dersiniz?







Koleksiyondaki seksi ve rahat detaylara sahip modeller ise son derece dikkat çekici. Denim elbiselerden, arkası varak şeritli elbiseye, kırmızı non denim elbiseden kalem eteğe kadar Lee Cooper etek ve elbiseleri gardırobunuzun ayrılmaz parçaları olacak.






Gelelim Hediyelerimize :)

Tam 4 kişi aşağıda görselleri yer alan tişörtlerden dilediği birinin sahibi olacak .




Peki hediyelerimize nasıl sahip olacaksınız?

- İlk olarak bu bloğun izleyicisi olarak,
- Son olarak da Lee Cooper'dan satın almış olduğunuz ilk ürünün adını bu postun altına yorum olarak bırakarak...



Çekilişimiz 1 hafta süreyle devam edecektir.
Yorumlarınıza e-mail adreslerinizi eklemeyi unutmayın..
Bol şans herkese :)


__________________________________________________________


Çekilişimiz sonuçlandı.
Hediye sahipleri;
ece, ceylis, tarçın ve özgür...

 Çok çok tebrikler:)


İletşim ve beden bilgilerinizi seçtiğiniz ürünle beraber en kısa süre içerisinde olcay.tile@gmail.com adresine bekliyorum.

sevgiler



21 yorum:

sihirlimavi dedi ki...

Lisedeyken jean aldığımı hatırlıyorum. Çok mutlu olduğumu hatırlıyorum. Çünkü, rengi ve modeli tam bana göre olmuştu.

Sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

khippie dedi ki...

merhaba blogunun izleyicisiyim

tabii ki jean pantolon..
Lee Cooper ın çılgın reklamını da hayal meya hatırlarım efsaneydi :)

sevgiler :)
Selma Onart
kmphippie@gmail.com

Damla dedi ki...

İzleyicinim.

Lee Cooper'dan şimdiye dek sanırım herhangi bir ürün satın almadım, ama belki çoook eskiden kot pantolon almış olabilirim, emin değilim :)

annabell_lee_dk (at) yahoo.com

3k dedi ki...

Lee Cooper diyince zaten kot almadan geçmek olmaz :) İlk olarak ben de kot almıştım, hem de iyi para dökmüştüm o zamana göre. Annem baya bi kızmış, dırdır etmişti.:))

abakagamze@hotmail.com

ceylis dedi ki...

kendim alıp almadığımı hatırlamıyorum hediye de gelmiş olabilir ama jean pantolonum vardı benimde..
ceyda çakmak
muhlisceyda@hotmail.com

glad you came dedi ki...

Selamlar blogunuzun zaten takipçisiyim :)
lee Cooper' dan şu ana kadar bir şey almadım
Elif Ecem Yılmaz
olmakbe@hotmail.com

zeynep78 dedi ki...

Merhaba,
çok güzel tişörtler inşallah şanslılardan olurum,
gençliğimin ürünü LEECOOPER..
İlk jean pantolonum LeeCooper..
takibe devam..:)
sevgiler..

zeynep efe
zeynepefe78@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba...
Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
sende buyur gel cok sevinirim :-))

sevgiler...

Nilsuli' nin Dünyası dedi ki...

takipteyim=))
ÇOk güzel hediyeler. Herkes ilk jean almış ama ben ilk gömlek almıştım =)

Nilgün Kahraman
nilsuli@gmail.com

AyLin dedi ki...

Lee Cooper saatimm:) daha yeni sayılır ama olsun :)İzleyicinim
aylindnc@gmail.com

özgür dedi ki...

merhaba 2. tişörtü geçen gün bir sitede görmüştüm renkleri çok güzel ilk lee cooper ım koyu mavi renk kotumdu birde onun dizlerini özenle yırtmıştım 2-3 yıl en favori pantolumdu.herkese bol şans dilerim. özgür akbaş maviates45@hotmail.com

Shimizu Zen dedi ki...

tabiki kot aldım :)

shimizu062@gmail.com

Tarçın dedi ki...

Ben maviş bi gömlek almıştım gençliğimde :))

simstarcin@hotmail.com

Taze izleyiciniz oldum ;)

kampanyainsani dedi ki...

lee cooperdan tee ilk meşhur olduğu zamanında bi kot almıştım kardeşime hediye:)

kampanyainsani@hotmail.com

ravzanınannesi dedi ki...

lise yıllarımda jean pantolon almıştım çok para harcamıştım çook :)
izleyicinizim buarada

KUMRAL28 dedi ki...

selam izleyicin oldum ilk aldığım jean pantalondu feride28@gmail.com

ece dedi ki...

Merhaba izliyorum bloğunu:)
ilk aldığım ürün lise dönemimde arkadaşımın doğumgünü için hediye olarak harçlığımın ancak yettiği leecooper bandana idi.Koyu yeşil kare bir kutuda hediye ettiğimi hatırladım yaşattığın nostalji için teşekkürler:)
ECE KALAYCIOĞLU
ece.derin@hotmail.com

glmcn dedi ki...

ben ilk kemer almıştım :)kahverengiydi hatta. biraz pahalı gelmişti o zamanlar ama gerçekten çok kaliteliydi...

kampanyayı twitter adresimde duyurdum
zaten izleyicinizim :))
gülümcan ergöz
may__9__@hotmail.com

glmcn dedi ki...

bu arada twitter adresim
https://twitter.com/kaktuss_ce

filiz özkan dedi ki...

ilkim kot pantalondu tabiki ama çok güzeldi yıllarca kullandım :)
yine olsun isterim :)
filiz özkan
arwenfiliz@hotmail.com

esran dedi ki...

Çoookk uzun zaman oldu, lee cooperdan ilk giydiğim kot pantolondu...

Esra Nalbantol
esra.nalbantol@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...