6.11.2012

Garnier Türkiye Sürprizi ve Yeni Garnier BB Krem



Garnier Türkiye'nin bu hoş jestiyle yepyeni BB Kremlerle tanışma fırsatı yakaladım.


Yaz basinda hayatimiza  giren Garnier BB krem şimdi Karma ve Yağlı Ciltler İçin kendini yenileyerek tekrar karşımıza çıkıyor.
Açık ve orta ton olmak üzere iki renk seçeneği mevcut. BB Kremlerde karşılaştığım en büyük sorun açık tenli olduğum için ürünün cilt rengimle bütünlük sağlayamaması.Yeni Garnier BB Krem, bu yönden beni biraz mutlu etti, çünkü light yani açık ton cilt rengime oldukça yakın bir renge sahip:) 

BB Krem Light( Açık ton)
Kapatıcılığı ve ciltte kalıcılığı umduğumdan çok daha iyi ve yağlıya dönük cilt yapıma rağmen cildimde herhangi bir parlama, yağlanma vb. gibi durumlarla karşılaşmadım.
Yapısı oldukça ince, çok kolay dağılıyor, kısa sürede ciltte bütünleşip pürüzsüz bir görünüm ortaya çıkarıyor.
Zaten çok sık ten makyajı yapmazdım ama yeni Garnier BB Kremin rengi de cilt tonuma yakın olunca farklı bir ürüne gerek kalmadan tek başına ciltte fondöten görevi görüyor benim için:)


Teşekkürler Loreal &Garnier Türkiye... 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...