11.12.2013

Bio Oil...


Bio‑Oil, ciltteki iyileşmiş yara izlerinin, çatlak izlerinin ve cilt lekelerinin görünümünü düzeltmeye yardımcı olmak için önerilen özel bir cilt bakım ürünü.

Benim de geç keşfettiğim ürünlerden biri. Cilt bakım ürünlerin içerisinde uzun süreli kullanıma dahil ettiğim ürün sayısı oldukça azdır, bazıları da belirli bir süre kullanımdan sonra cildimde alerji yapmaya başlar.(Sanırım bunun en önemli nedeni mevsim geçişleri).
 Bio Oil yaz aylarında tanıştığım bir üründü ve tanışmadan önce özellikle yara,çatlak ve düzensiz cilt tonu gibi problemlere karşı ciltte olumlu geri dönüşler gerçekleştirecek bir ürün olduğu bilgim dahilindeydi. 
Öncelikle ürünün yapısı çok hafif.İçeriği yüksek oranda bitkisel yağlardan ve vitaminlerden oluşuyor. (A-E vitamini ve calendula, lavanta, biberiye, papatya yağı). Cilt tarafından kolayca emiliyor, cilt yüzeyinde yağlı bir görünüm bırakmıyor.Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullanılması gerekiyor.Bende birkaç sivilce izime karşı ürünün etkilerini cildimde test etmek için bu bitkisel içerikli ürünü, ilk yüzümde uygulamaya başladım ama bu olumsuz sorunlara etkisini göremeden, benim yağlı cilt bu kadar hafif ve yumuşak yapılı bir ürünü bile kaldırmadı.Birkaç kullanımdan itibaren küçük kırmızı alerjimsi benekler ürünün cildime verdiği geri dönüşüm malzemeleri oldular:) Bende şu ana ürünü vücutta denemeye başladım. Ürünün cildin nemsiz ve kuru bölgelerini nemlendirme derecesi çok çok iyi.Cildimde yaz-kış pul pul dökülen ve her daim nemsiz bacaklarıma çok çok iyi geldiğini kısa sürede gözlemledim.

Ürün yeni oluşumlu çatlak izleri ve iyileşme sürecini tamamlamış yara izlerine karşı cilde masaj yaparak uygulanma şartını ve en az 3 aylık bir kullanım süresini gerektiriyor.Eski çatlaklara hiçbir cilt bakım ürünün faydasının dokunacağını zannetmiyorum açıkcası,kendileri için vücutta baki kalıyor diyebiliriz:)

4 yorum:

audrey dedi ki...

ben de yüzüme kullandığımda sivilce yaptı çareyi bacaklarıma kullanıp bitirmekte buldum..

Olcay Turkuaz dedi ki...

Cildimiz ürüne aynı tepkiyi vermiş demek ki:) Evet, vücut için kullanımı iyi oldu gerçekten:)

sevgiler

Aner dedi ki...

Cok az bi catlagim var ama beni sinir etmeye yetiyolar. Catlaklar icin bulabilirsrm buralarda bu urunu denicem :)
Tesekkurler paylasim icin

Olcay Turkuaz dedi ki...

Yeni bir çatlaksa eğer işe yarayabilir bu ürün:)

Ben teşekkür ederim yorumun için:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...