28.03.2014

Pantene Argan Yağlı Elixir...


Bir süredir kullandığım Pantene Argan Yağlı Elixir özellikle yıpranmış saçlar için geliştirilmiş bir ürün.

Ürün durulama gerektirmiyor.Pompalı yapısı sayesinde de kullanımı oldukça pratik.
Hem nemli hem de kuru saç uçlarına uygulanabilen bir ürün.Ben diğer yan saç bakım ürünlerinde olduğu gibi bu serumu da özellikle duştan sonra nemli saç uçlarına uyguluyorum.Yumuşatıcı özelliği sayesinde duştan sonra saçların daha kolay taranmasına yardımcı oluyor.
Saçları ağırlaştıran bir yapısı yok. Uygulandığı bölgede çok kısa sürede bir emilim gösteriyor. Saçları yumuşatıyor evet ama henüz yıpranmış bölgelerde bir etkisini göremedim. Belki uzun süreli kullanım da bu yönde olumlu gelişmeler gösterebilir bir ürün olabilir :)



2 yorum:

Esra Takim dedi ki...

yıpranmış saç uçlarım için kullanmayı düşünmüştüm ben de.

Olcay Turkuaz dedi ki...

Denemekte fayda var:) Uzun süreli kullanımda faydası olabilir gibi geliyor bana:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...