8.02.2017

Zaful.com Alışveriş Deneyimi.


Kısa bir süre önce siyah süet bir bot siparişimi verdiğim  Zaful.com'dan bu kez tam da aradığım model ve renkte uzun bej rengi süet bir çizme satın aldım. Fiyatı ise yaklaşık 47 dolar. Satışta bej renginin dışında bir de siyah rengi var.
Topuğu da yine -yüksek topuk giymeyi çok sevmediğimden -çok yüksek değil. Sitede bu çizmenin numarası da 37'den başlıyor ve 36-36,5 giydiğim için ben 37 sipariş verdim ve diğer botun aksine bu çizme ayağıma tam oldu. 😊 Kalitesinden de çok memnun kaldım, oldukça rahat ve sitede yer alan görselden farklı bir şekilde elime ulaşmamasına da sevindim.😊




Zaful.com is an online shopping site I've recently discovered. The boots I picked and loved was about 40 dollars and   I recieved it with free shipping.
The site is pretty safe. The products I purchased are the same as the visuals and they look high in quality. Zaful.com is a site I will keep on shopping with its quality products, fast and secure service.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...