7.08.2017

Hasır Terlik.


Bir hasır çanta sevdalısı olarak hasır çantaların kullanım alanının plajlardan sokaklara inmesine en çok ben sevinmiş olabilirim. 😊 
Daha öncede alışveriş deneyimini yaşadığım Amiclubwear.com sitesinde gezinirken ilk olarak çanta kategorisini inceledim ama ne yazık ki hasır bir çanta bulamadım. Yazlık ayakkabı kategorisini incelemeye başlayınca ise karşıma çıkan bu hasır terliğe karşı koyamadım ve hiç düşünmeden sepetime ekledim. Sadece en küçük iki numarası kalmıştı. 35,5 ve 36.
Benim seçtiğim 36 numara ve ayaklarıma tam olarak uyum sağladı. Yüksek topuklu olmasına rağmen çok rahat. Tam olarak sitede göründüğü gibi geldi ve kalitesi umduğumdan çok iyi düzeyde. Sadece sitede yer alan görselde terliğin üst bölümündeki işleme farklı renk ve desen de görünüyordu.
Özellikle yazlık keten beyaz elbiseler veyahut beyaz bol paça pantolonlarla çok şık durduğunu söyleyebilirim.Terlik şu an ne yazık ki stok dışı görünüyor. Unutmadan indirimli fiyatı sadece 5 dolardı.😊 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...