14.04.2012

Kiehl's'dan Dünya Gününe Özel- 3 kişiye' Rare Earth Deep Pore Cleansing Maske Hediye'


22 Nisan Kiehl's 'ın her yıl Dünya Günü' nü kutladığı gün ve Kiehl's bu yıl Dünya Günü kutlamasına RARE EARTH SERİSİ ile destek veriyor.
Bu amaçla Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque ambalajlarının üzerine 'Dünyayı Sev' etiketi yapıştırıldı. 
Dünya Günü'ne özel bu uygulamayla Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque satışları dünya üzerindeki temiz su kaynaklarını korumak ve çoğaltmak amacıyla kurulan Water Keeper Alliance’a bağışlanacak.



 

KİEHL'S RARE EARTH SERİSİ ÜRÜNLERİ


*Hediyemize geçmeden önce ilk olarak Dünya Günü'nü ve RARE EARTH SERİSİ'ni Kiehl's'in neşeli ve bilgilendirici sunumları eşliğinde öğrenelim:)*



 








Mükemmel hediyemizin içeriği ve faydaları:)





Gelelim Hediyelerimize nasıl sahip olacağınıza:)

Bu hediyeli etkinliğimize dahil olmak için bloğumun izleyicisi olup,  aşağıda vereceğim  ipuçlarını baz alarak sizin 'Dünyayı korumak ve daha yaşanılır bir hale getirmek  için neler yaptığınızı' bu postun altına yorum olarak yazmanız.Evet hepsi bu kadar:)

Bu hediye etkinliğimiz üç hafta süreyle devam edicek ve her hafta üç ayrı posta bırakılan yorumlar arasından rastgele seçilecek üç kişi Kiehl's'ın bence en mükemmel ürünlerinden biri olan Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque'ın sahibi olucak.


İşte Hediyemiz:)


Ve işte ilk haftanın ipuçları:


1.      Bir Bonsai ağaç sahibi olun ve ona çok iyi bakın.
2.      Kendinize biraz zaman ayırın, evinize yakın mesafelere yürüyerek gidin.
3.      Arkadaşlarınızla bir çadır kurun ve bir geceyi yıldızların altında geçirin.
4.      Doğaya bize verdiklerini geri vermek için bir ağaç dikilmesine yardımcı olun.
5.      Tek başınıza olduğunuzda toplu taşıma kullanın.
6.      Yerel üretimi destekleyin.
7.      Işıkları kullanmadığınız zaman kapatın.
8.      Su korumamız gereken en önemli kaynağımız, boşa harcamamaya özen gösterin.
9.      Geri dönüşümlü kâğıt kullanın.
10.   Kâğıt tasarrufu için teknolojiyi kullanın ve geleneksel posta yerine elektronik posta gönderin.
11.   Soya içerikli mürekkepler kullanın.
12.   Ne kadar kalabalık o kadar eğlence! Tek tek seyahat etmek yerine arkadaşlarınızla bir arabaya toplanın.
13.   Toplu alışveriş yapın.


İşte ilk haftanın ipuçları böyle:)

Siz de benzer yada daha farklı uygulamalarla dünyamızı daha yaşanılır bir hale getirmeye katkıda bulunuyorsanız eğer,ilgili yorumlarınızı e-mail adresinizle birlikte bu postun altına bekliyorum:)
İlk haftanın kazanan talihlisi 23 Nisan Pazartesi günü  bu postta açıklanıcak:)

Herkese daha yaşanılır bir dünya ve ürünlerini çok severek kullandığım Kiehl's markasına da bu ilgi çekici ve farklı hediye etkinliği için tekrar teşekkür edelim:)

Sevgiler ve bol şans :)

22 yorum:

britneylover dedi ki...

İzleyicinizim. Sıvıyağ artıklarını lavaboya dökmüyorum,naylon market poşetleri yerine kendi bez torbalarımı kullanıyorum ve çok acil olmadıkça toplu taşıma araçlarını kullanıyorum. (senemerkcetin96@gmail.com)

Adsız dedi ki...

merhaba , çekiliş yaşanılır bı dunya için düşündürücü olmus gerçekten :) hangımız dusunuyoruz ama demekten gecemıyorum ..

ilçemizin yürütmüş oldugu bı geri dönüşüm organızasyonu var her hafta bellı bırgunde gelıp bizlere vermiş oldugu mavi geri donusum posetlerını topluyorlar yerıne tekrar mavı posetlerımızı verıyorlar ,geri dönüşüm olabılecek herseyi o posete atıyoruz :) en degerlı ıhtıyacımız olan su nerde damlayan musluk gorsem kapatırım ..

nazenin__ce@hotmail.com

kampanyainsani dedi ki...

merhabalar,öncelikle bu hassas konuyla ilgili projeleri için Kiehl's markasına çok teşekkür ederim.ben başlarda pek kafa yormazdım böyle konulara..taa ki öss yılıma kadar.o dönem ne kadar çok testler çözülür kitaplar bitirilir ve atılır bilirsiniz.işte ben de o dönem bunu farkettim bir sürü test birikiyor ve çöpe gidiyordu.en azından ben kendi adıma bişey yapmalıyım dedim..o zamandan beri yani yaklaşık 8 yıldır kağıtları aprı bir çöp poşetinde biriktirip geri dönüşüme atıyoruz,eve yakın geri dönüşüm çöp yeri de yok ancak bu bizi yıldırmadı atıyoruz arabaya gidip bırakıyoruz.ailemde bana destek verdi bu konuda..8yıldır bizim evde özellikle plastik ve cama da dikkat ediyoruz ancak özellikle kağıtlar hiç bir şekilde çöpe gitmiyor..belki bu çok küçük bi miktar dünta bazında ancak benim içim vicdanım rahat.biz küçük de olsa bir şeyler yapıyoruz:)

kampanyainsani@hotmail.com

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

merhabalar takıbınızdeyım.
kısa mesafelere yürüyerek gitmeyi tercih ediyorum,yerlere çöp atmıyorum ve atanlarıda uyarmaya çalışıyorum.
pilleri çöplerle aynı poşete atmıyoruz,ayrı posetlerle gerı donusume atıyoruz.Şarj edılebılır pil kullanıyorum bu acıdan dığer piller gıbı zararlı değil.kozmetik ürünlerinde eco sertifikalı ürünleri (organik) tercih ediyorum.ayrıca organik meyve ve sebzelerde tercihimdir.
Teşekkür ederim böyle bilinçli bir firmayla güzel bir işbirliği yaptığınız için.
yasemin özer yasmin_ozer@windowslive.com
sevgiler:)

KahVeSeveR dedi ki...

Merhaba, takipçinim..
Kiehl's ürünlerini bu özelliğinden solayı çok beğeniyorum..Bende dünyayı korumak için suya çok önem veriyorum..Kağıt çöplerini ayrıca biriktirip geri dönüşüm kutularına atıyorum..Kargo poşetlerini biriktiriyorum Mng kargo topluyor herkesin bilgisi olsun..Arabam yok zaten o yüzden toplu taşıma araçlarını kullanıyorum :)

dilemma dedi ki...

merhaba bugün takip etmeye başladım seni kampanya çok güzel amaçlı ve bilinçli olması daha da güzel biz (ben ve öğrencilerim) dünyayı daha yaşanılır hale getirmek için boşa akan muslukları kapatıyoruz haftada bir kez de çevremizde gördüğümüz poşet,şişe vb çöpleri topluyoruz.email adresim hullus_1990@hotmail.com sevgiler...

Hebrann dedi ki...

Önceliklee merhaba:)
Gerçekten ne kadar güzel bir kampanya olduğunu belirtmek istiyorum. Küçük hediye istekleri sayesinde insanlara Dünya hakkında düşünme fırsatı sunuyorsunuz ve bu gerçekten çok güzel. Şimdii gelelim ben bu dünyayı kurtarmak için nelere çaba gösteriyorum. Öncelikle zorunlu kalmadığım sürece evimde ışık kullanmıyorum. Mumlar her zaman daha güzeller:) Kendi arabam olmadığı için zaten toplu taşıma araçlarına mecburum ama şikayetçi değilim:) Etrafımda ne kadar araba kullanan kişi varsa onları en sağlıklı gazı kullanmaları için ikna etmeye çalışıyorum. Evimin bahçesine olabildiğince sebze meyve ekmeye çalışıyorum ve tabi ki fidanlardan vazgeçmiyorum. Çöplerimi de kağıt plastik ve ev atığı olarak ayrı toplayıp ayrı çöp kutularına atıyorum. Ve daha sayamadığım bir sürü şey... Bu dünya bizimse eğer, ona çok iyi bakmalıyız. Bencil olmamalı ve gelecekteki nesillerimizi de düşünmeliyiz diye düşünüyorum. Başarılar dilerim:)
bbelis_1907@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba
insanları bilinçlendirmek için çok güzel bir yol bulmuşsunuz yazıya bayıldım bende üzerime düşenleri yapmaya çalışıyorum..
çöpleri cam,kağıt.vb olarak ayırıp evime çok uzak olsada götürüp geri dönüşüm yerlerine bırakıyorum..
elektrik ve su takımtımdır gece tv ışıgında film izlemek hem eglenceli hem romantik tafsiye ederim...
mümkün oldugum kadar az nalyon poşet kullanırım..
toplu araçları tercih ederim..
Şu an aklıma bunlar geldi ama yorumlarıda takip edip arkadaşların yaptıklarınıda yapmaya çalışırım..
sevgiler..
srpilhan@hotmail.com

Özlem dedi ki...

izleyicinim gfc: Özlem
ozlemelmacigil@hotmail.com
dünyayı daha yaşanabilir bir hale getirmek için yerlere çöp armıyorum, gereksiz elektrik ve su sarfiyatından kaçınıyorum.

Nurcan dedi ki...

Dünyayı daha yaşanılır hale getirmek için kağıt, cam, plastik atıkları ve pilleri geri dönüşüm kutularına atıyorum. Suyu ve elektriği dikkatli kullanıyorum.
Ayrıca insanların en fazla 2 çocuk yapması lazım ki, dünya daha yaşanılabilir bir yer olsun. Lütfen daha fazla yapmayın. Bir insanın dünyaya getirdiği yükü biliyor musunuz? Bilmiyorsanız hemen araştırın ve öğrenin.
Nurcan Uyaver
nuyaver@gmail.com

missozge dedi ki...

merhaba,
öncelikle su ve elektrik sarfiyatına çok dikkat ediyorum.
mümkün olduğunca yürümeye ve toplu taşımayı kullanmaya özen gösteriyorum.
kağıt,gazete vb.toplayarak geri dönüşüme yolluyorum.
sevgiler
mervebyuksel@gmail.com

gncklc dedi ki...

bende sıvıyağ,cam,plastik,kağıt ve geri dönüşümü olacak şeyleri ayırıyorum evde özellikle suya dikkat ediyorum tasarruf açısından çünkü iki tane evlat büyütüyorum ve onların geleceğini düşünüyorum aynı bilinçte yetişmelerine çaba gösteriyorum

gncklc dedi ki...

mail adresimi unuttum goncaklc@gmail.com

Herseydenbirtutam dedi ki...

slm:)
Farklı bir etkinlik olmuş.
Bizim de evde bonsai ağacımız var minicik bi şi:)Japon ağacı diyorlar.

Ayrıca su ve elektrik kullanımına çok dikkat ediyoruz. Gereksiz sarf etmiyoruz. Bir de kağıtları gerekmedikçe kullanmıyoruz.

Bitmiş pilleri de pil atık kutusuna atıyoruz.Hatta bugün de öyle yaptık.

et_hotmeyil.com@hotmail.com

BETUSHUNBLOGU dedi ki...

MRB ÖNCELİKLE BÖYLE ÖNEMLİ Bİ KONUYU GÜNDEME GETİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER OĞLUM ANASINIFINDA VE ŞİMDİDEN DUYARLI Bİ ÇOCUK OKULDA geri dönüşümü.enerji ve su tsarrufunu öğretmişler ve evde bunları uygulamya çalşıyoruz kağıtları geridönüşü için biriktiriyoruz su tasarrufu yapmaya çalışıyoruz elektrikleri boş yere harcamıyoruz inş dünya için bir katkımız oluyordur

Gülsen Doğan dedi ki...

Merhaba İzleyicinim
ve Dünyayı Korumak ve dah ayaşanılır bir hale getirmek için..
Bir anneyim ve oğluma hiç bir şeyi yere atmamasını ve eve getirip çöpe atmasını söylüyorum.
Atık yağları lavaboya dökmüyorum
Poset kullanımını en aza indirgemeye çalışıyorum ama bu iökansız her yerde poşet poşe poşet
umarım şanslı olur denerim ürünün
smmgulsen@gmail.com

Hayat Bazen... dedi ki...

Bilinçli bir çekiliş olmuş gerçekten.
Biz küçükşehirlerimizden birinde yaşadığımız için mümkün oldugunca yürümeyi tercih ediyoruz.
Gereksiz elektrik tüketimi yapmıyoruz.
250yi aşkın dikili ağacımız var :)

tarasokagi@gmail.com

lilishindunyası dedi ki...

merhaba lilish lilish olarak izleyicinizim hassas oldugum bir konu gerçekten çok iyi düşünülmüş umarım çok kişiye ualşır sizi öncelikle tebrik ediyorum benim dünyayı yaşanılır halde bırakmak için yaptıgım asla ve asla yerlere çöp atmamak çöp kutusu bulana kadar çöpüm varsa elimde taşırım atan birisini gördüğümde dayanama ve uyarırım çevremdeki gedigimiz yerlerde çimle kaplı alanların üstüne basarak asla geçmem elimden geldigince agaç fidan dikmeye çalışırım elimle dikemessemde telefon mesajıyla katldım bu tür projelere sıvıyag atık konusunda hassaım asla lavaboya dökmem dökenlere bilgi veririm her şeyin kolayı var arıyosunuz gelip alıyolar bu konuda herkes çok duyarlı artık birde bizim evde geri dönüşüm plastik cam karton kagır vs çöpe degil geri dönüşüm kutularına atılır.
sevgiler Aylin
lilish34@hotmail.com

sezz dedi ki...

merhabalar öncelikle bu güzel düşünce için tebrik etmek istiyorum bu sayede insanlar biraz olsun dünya için acaba neler yapabilirim diye düşünecekler. Evde en çok kullanılan 5 ampülü en az enerji tüketen cinslerle değiştirmek. 2.5 milyon evde yapılan bu uygulama ile 1 yılda 800.000 aracın atmosfere verdiği sera gazına eşdeğer tasarruf yapmış oluyoruz. Aynı zamanda elektrik faturamız da düşük gelecektir...sezgi_zumrut@hotmail.com

hayal dedi ki...

selamlarr çok güzel bir konuya değinilmiş çok hassas bir nokta bu geri dönüşüm olayı.benim yaptıklarım ise ...pilleri çöplerle aynı poşete atmıyorum ayrı tutup geri dönüşüm kutusuna atıyorum,şarj edilebilen piller kullanıyorum.organik sebze ve meyve almaya dikkat ediyorum.suyu yoktan yere açık bırakmamaya özen gösteriyorum diş fırçalarken,bulaşık yıkarken ve eşim sakal traşı olduğu zamanlarda suyu boşyere açık tutmam.kızartma yağlarını lavaboya dökmüyorum biliyorsunuz ki atık yağlar denizlerde canlıların yok olmasına ve denizi kirletmeye yol açıyor.atık yağı cam kavanoza koyup çöpün yanına koyduğunuzda bile bir katkı sağlamış olabiliyosunuz ;)

şeniz dedi ki...

Çevremizi korumak için hepimizin yapabileceği o kadar çok ve basit şey var ki! Benim yaptıklarım şunlar;

İçeriğinde direk ya da dolaylı olarak hayvanlar üzerinde test edilmiş maddeler içeren ürünleri almıyorum. Dünyamız, o melek hayvanlar olmadan yaşanabilecek bir yer değil.

Evdeki tüm ampuller enerji tasarruflu. Ambalajında geri dönüşüm ibaresi olan ürünleri tercih ediyorum, hatta seçme şansım varsa ambalajsız ürün alıyorum. İşim bitince de plastik, metal, kağıt ve cam atıkları ayırarak geri dönüşüm bankalarına atıyorum. Alışverişe ve pazara kendi bez torbamla gidiyorum. Sifonları ve muslukları sürekli kontrol ediyorum. Tabi ki rezervuarımız kademeli ve hacmi daha küçük. Musluklara basıncı artıran ve su tüketimini azaltan aparatlar taktırdım ama adını bilmiyorum. yeni aldığımız tüm makineler enerji tasarruflu. Elde bulaşık yıkamıyorum.

Plastik ürünleri kullanmamaya gayret ediyorum. Hem sağlık hem de çevre temizliği açısından camı daha çok tercih ediyorum. Asla boşa su akıtmıyorum, meyve ve sebzeleri su dolu bir kapta yıkayıp, pis suyu bitkileri sulamak için kullanıyorum. Çevreye çöp atan birisini görürsem tatlı tatlı uyarıyorum ya da ben arkalarından attıklarını alıp çöp kutusuna atıyorum. Bir de ilaç kullanımı var. Evimizde kullanılmayan tüm ilaçları eczanemize verdik. Artık ilaç alırken daha dikkatliyiz. Eğer evde muadili bir ilaç varsa eczacıya onu vermemesini söylüyoruz. Şimdi ilk anda aklıma gelenler bunlar. Her günün Dünya Günü olarak yaşandığı, bilinçli, yeşil, temiz bir dünya diliyorum.

Jane dedi ki...

Geç mi kaldım bilmiyorum ama inşallah yetişmişimdir. Ben çöpleri tam 10 yıldır; Cam, kağıt, metal ve organik şeklinde ayırıyorum. 10 yıl öncesinde çöplerle ilgili bu tutum pek oturmuş değildi, o yüzden ben renkli çöp poşetlerinin üzerine marker kalemlerle, "Dikkat geri dönüşümlü atık" diye not ekliyordum. Ancak şimdilerde kapımızın önünde geri dönüşüm kumbaraları var ve ayrım yapmak daha kolay artık. Bir de su konusunda çok titizimdir. Özellikle Afrika kıtası ülkelerinde olmak üzere dünyanın pek çok yerinde insanlar çamurlu, hatta kanalizasyon atıklarının karıştığı suları içmek zorunda kalıyorlar ve hal böyleyken ben banyoda bile biraz fazla kalsam vicdan azabı çekiyorum. Suyu kesinlikle boşa harcamam. Harcayanlara da mani olurum. Bu arada evimde balkon olmamasına rağmen penceremin önüne saksıların içine kestaneler ektim ve şimdiye yarım metre kadar büyüdü hepsi. :) Yakında bir sürü kestane ağacım olacak. Köydeki arazime de yüz adet ceviz ağacı diktim. Büyümelerini bekliyoruz hayırlısıyla.

Dünyayı korumak için daha fazlasını yapmamız gerekiyor ama ne kadarımız ne kadar yapabiliyor bunu bilmiyorum. Ben bunun için en azından, küçük balık yememeyi ve sprey ürünlerin tümünden kesinlikle uzak durmayı tercih ediyor ve bunları şiddetle boykot ediyorum. Sprey ürünleri kullanmayınnnnn!!!

delikitap@windowslive.com

Sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...