9.04.2012

Kozmetik-Kozmoda.com Alışverişi:)



Kozmoda.com Hediyeli etkinliğimiz hala devam ederken ben siteden yeni bir kozmetik alışverişi yaptım bile:)

Flormar ağırlıklı Kozmoda.com kutumda neler varmış bakalım:)



Yaz-Kış kurumaktan usanmayan dudaklarım için Sebamed ve Neutrogena koruma faktörlü dudak nemlendiricileri




Kahve tonlarını pek kullanmayacak olsam da Flormar Pretty Compact 4'lü Far / P45






 Flormar Long Wearing Ruj / L16 


 Flormar Tekli Mat Far / M06


Flormar Tekli Mat Far / M05

Aynı farı ilk siparişimde de satın almıştım,,beğenilip çabuk biteceği göz önüne alınarak tekrar sipariş verildi:)



 Kozmoda.com sitesinden size özel harika bir kozmetik-güzellik seti kazanmak istiyorsanız burdan çekilişe dahil olabilirsiniz.

6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

L16 benimde çok sevrek kullandığım bir ruj:)

Olcay Turkuaz dedi ki...

pembe fiyonk; ben daha yeni denicem bu ruju,,umarım memnun kalırım:)

teşekkürler yorumun için:)

sevgiler

yıldız dedi ki...

rujun rengine bayıldım , farlar desen onlarda güzel gözüküyor.

güzel bir alışveriş olmuş. kozmoda nın bütün çekilişlerine katıldım bakalım hangi blogdan hediyem gelecek :)

sevgiler
yıldız

Olcay Turkuaz dedi ki...

yıldız,teşekkür ederim.

Yarışmada da şansın bol olsun,,dediğin gibi biri denk gelir umarım ve güzel hediyelerin sahibi olursun:)

sevgiler

kozmetikperisi dedi ki...

Ruju rengi çok güzel,tekli farlarda en çok giden renklerden ,güle güle kullan:)

Olcay Turkuaz dedi ki...

kozmetikperisi; çok teşekkür ederim:)
Evet, tekli farlar bu seride en çok ilgi gören renkler,ben geç keşfettim biraz:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...