25.01.2017

Yeni Bir Alışveriş Deneyimi.


Reflections; kısa bir süre önce tanıştığım, birbirinden çeşitli renk, desen ve modellerde hem kaliteli hem de uygun fiyatlı iç giyim, mayo, ev giyim alanlarında faaliyet gösteren bir marka. 
Markanın online satış sitesi Reflections.com.tr. Sitede başta pijama takımları olmak üzere; gecelik,iç giyim,sabahlık,bikini, mayo ve aksesuar kategorilerinde ürünler bulunuyor.
Özellikle ev giyim-pijama kategorisinde birbirinden farklı ve çok şık tasarımların olduğunu söyleyebilirim. Göz atmanızda fayda var.😊

Ben siteden alışverişimi kısa bir süre önce gerçekleştirdim.Çok beğendiğim bu sabahlığı satın aldım. Ürün şu an sitede stok dışı görünüyor fakat kalitesi beklentimin üzerinde geldi, çok beğendim.😊

Sitede yer alan birçok ürünün fiyatı sahip oldukları kaliteye göre piyasa fiyatlarının çok altında bana göre. Ayrıca iç giyim ürünlerinin sadece 4,90 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunulduğunu da belirtmek isterim. 

Siparişim iki gün içerisinde kargoya verildi ve sitede tüm ürünler Türkiye'nin her yerine 2-4 iş günü içerisinde teslim ediliyor.Kargo gönderim ücreti yurtiçi kargo ile Türkiye'nin her yerine sabit 5 TL.  200 TL ve üzeri gönderimler ise ücretsiz.

Bu arada markanın instagram ve facebook sayfalarında sıklıkla hediye çekilişleri düzenleniyor. Takip etmenizi tavsiye ederim.😊


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...