16.01.2017

Siyah Süet Bot👢


Bir süredir siyah bir süet bot arayışındaydım, beklentilerime uygun bir modeli Zaful.com'da buldum. Sitede çok fazla model var, karar vermek biraz zor olsa da aldığım ürünün sitede yer alan görselden farklı olmamasına sevindim. Kalitesi de hiç fena değil, fiyatı ise yaklaşık 40 dolar. Topuğu tam istediğim gibi çok yüksek değil, sitede ürün numarası 37'den başlıyor ve 36-36,5 giydiğim için ben 37 sipariş verdim, hafif bir bolluk oldu ama malum kış ayları , kalın çorapla giyileceği için büyük ihtimal sorun olmaz diye umuyorum.😊😏



Zaful.com is an online shopping site I've recently discovered. The boots I picked and loved was about 40 dollars and   I recieved it with free shipping.
The site is pretty safe. The products I purchased are the same as the visuals and they look high in quality. Zaful.com is a site I will keep on shopping with its quality products, fast and secure service.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...